Havonta átlag félmillió forintot fordítanak az autópályák melletti illemhelyek takarítására, ám az autósok szerint ebből nem sok látszik. A sokszor mocskos, büdös WC-kből még legelemibb higiénia is hiányzik, így az utazók a parkoló bokraiban kénytelenek vonulni. A helyzet javulására kevés az esély, mert új illemhelyeket csak az újonnan épülő útszakaszok mellett alakítanak ki.
Szerző(k): Szakonyi PéterEgy hét múlva lejárnak a 2018-ra megváltott éves országos és megyei e-matricák - adta hírül a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató (NÚSZ) Zrt.
Szerző(k): Domokos ErikaA Göd térségében közlekedő autósok örülhetnek az M2-esre tervezett új csomópontnak.
Szerző(k): Csernátony CsabaNégy sávon éri majd el Záhonynál a határt az M34-es gyorsforgalmi út. A tervezési szerződést a minap módosították, mert ez érintett településekkel nem zárult le időben az egyeztetés - számolt be a Magyar Idők.
Szerző(k): Domokos LászlóAz egyik legnépszerűbb navigációs alkalmazást matricakompatibilissé kell tenni, a tavalyi éves matricák pedig január végéig jók. Hírcsomag autósoknak az évkezdetre.
Szerző(k): Csernátony CsabaDecember elsejétől, azaz mától már elérhetőek a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató (NÚSZ) Zrt. termékkínálatában a 2019-es éves e-matricák; mivel a 2018-ra váltott országos és megyei változatok 2019. január 31-ig érvényesek, az új jogosultságok beszerzésére két hónap áll az érintettek rendelkezésére - adta hírül az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) és a NÚSZ.
Szerző(k): Domokos LászlóÖsszeütközött két nyerges vontató és egy kamion az M5-ös autópálya Budapest felé vezető oldalán, Ócsa térségében, az érintett útszakaszt teljes szélességében lezárták - közölte a katasztrófavédelem az internetes oldalán hétfő reggel.
Szerző(k): Domokos LászlóOktóber első napjától szigorodik a hitelezés, többe kerül a heti sztrádamatrica és nehezebb lesz bliccelni a HÉV-en. Hétfőtől az OTP kivezeti egy ikonikus termékét, míg az Aegon lakástakarékja megszünteti értékesítési tevékenységét. Mutatunk minden változást.
Szerző(k): Domokos László, Vég MártonBár a traffipaxrendszer tízmilliárdos bevételeket termel, elvileg nem ez a célja, hanem az, hogy javuljon a baleseti helyzet. Ám a gyakorlatban ez nem jön össze, a gyorshajtások pedig vastagon szerepet játszanak a tragédiákban. Lenne megoldás, ami évek óta nem érdekel senkit.
Szerző(k): Csernátony Csaba