Egyre több olyan szállítmányra csapnak le, ahol banános ládákba rejtik a drogot.
Szerző(k): EconomxAz Aspides misszió a Vörös-tengeren február 19-én indult francia, német és olasz részvétellel.
Szerző(k): EconomxKésik az import, növekednek a költségek.
Szerző(k): Horváth TiborA GLS Hungary bővítette az akár 80 kilogrammos küldeményekre vonatkozó „GLS XXL” szolgáltatását: már nem csak a megrendelt lakossági elektromos áruk (például háztartási gépek, mint hűtőszekrények, mosógépek, tűzhelyek) házhoz szállításával, hanem ezzel egyidőben a használt, cserélendő eszköz elszállításával is meg lehet bízni a céget – közölte a logisztikai vállalat.
Szerző(k): Eisenkrammer NóraA Vörös-tengeren zajló krízis egyre több vállalat működését akadályozza.
Szerző(k): EconomxMár a közeljövőben megfizethetjük annak az árát, hogy a húszi fegyveresek az ellenőrzésük alá vonták a Vörös-tenger hajóforgalmát. Az ezt a tengeri útvonalat választó konténerhajók száma minimálisra apadt a támadások miatt, Afrika megkerülése azonban nagy kitérő, amely hamarosan inflációs formában is megmutatkozhat. Az Economxnak nyilatkozó kutató szerint a március-júniusi időszak lesz az igazán kritikus ilyen szempontból. Ha pedig sokáig húzódna a konfliktus, Európa kénytelen lehet Oroszország felé kacsintani.
Szerző(k): Csernik-Varga AdriennA többi ágazathoz hasonlóan a szállítmányozás területén is jelentős volt a visszaesés 2023-ban, de idén lehet ok az optimizmusra.
Szerző(k): EconomxA világ második legnagyobb konténerszállító vállalata arra készül, hogy hajói újra átkelnek a Szuezi-csatornán.
Szerző(k): EconomxMindenki kedvenc svéd bútorgyártó vállalata késésekkel és fennakadásokkal kénytelen szembenézni a kiszámíthatatlan támadások miatt.
Szerző(k): Economx