sör

08.
31.
10:02
Foci EB ide, kánikula oda, mégis szomorkodnak a sörgyárak

Foci EB ide, kánikula oda, mégis szomorkodnak a sörgyárak

Noha az időjárás kedvezően befolyásolta a sörfogyasztás alakulását az iparág főszezonjának számító nyári hónapokban, a kiemelt fesztiválok és nagyobb rendezvények idei elmaradása miatt a söripar forgalma idén sem tudja majd megközelíteni a covid előtti időszakban tapasztalt szintet.

Szerző(k): Herman Bernadett
08.
26.
15:10
A Dreher több mint 500 csapost képzett a nyár folyamán

A Dreher több mint 500 csapost képzett a nyár folyamán

Összesen 83 településen, főleg a Balaton környékén és a fővárosban tartottak oktatást a Dreher csapolómesterei a Csapolt Minőség Program 2021-es szakaszának nyári időszakában. A sör minőségén túl a csapolás hangulatára, az elkészítés folyamatának legapróbb részleteire, a csapolt pohár látványára, esztétikájára is hangsúlyt fektető kezdeményezés révén már 550 vendéglátóhelyi alkalmazott emelte magasabb szintre csapolási tudományát és vált jóval elkötelezettebbé a minőségi sörcsapolás iránt.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
08.
26.
09:23
Így vizsgáztak a meggyes sörök

Így vizsgáztak a meggyes sörök

Meggyes söröket vizsgált a Nébih: élelmiszerbiztonsági és -minőségi szempontból egyik termékkel sem akadt gond, de a jelölésekkel nem volt minden rendben.

Szerző(k): Csernátony Csaba
08.
02.
17:16
Jelentett a Heineken

Jelentett a Heineken

A vártnál nagyobb nyereséget termelt a Heineken holland söripari konszern az első fél évben, ám arra figyelmeztetett, hogy az év második felében a koronavírus-járvány visszaveti a forgalmat a kulcsfontosságú ázsiai és afrikai piacokon, ráadásul a nyersanyagárak emelkedése csökkenti a haszonkulcsot.

Szerző(k): Szepesi Anita
08.
02.
14:12
Új pénzügyi vezető a Heinekennél

Új pénzügyi vezető a Heinekennél

Rachel Averill augusztus 1-én váltja Alena Mazanikovát a Heineken Hungária pénzügyi osztályának élén. Az új pénzügyi igazgató Szingapúrból költözik Budapestre, hogy a kontrolling és üzleti partnerkapcsolat-építés terén megszerzett tapasztalatait a magyar leányvállalat érdekében kamatoztassa.

Szerző(k): Herman Bernadett
07.
08.
11:25
Augusztus 1-től nagy változás jön a kocsmákban, éttermekben, a GVH is lép

Augusztus 1-től nagy változás jön a kocsmákban, éttermekben, a GVH is lép

Augusztus 1-től új szabályok alakítják a vendéglátóhelyek italbeszerzéseire vonatkozó szerződéseket, illetve a beszállítók kiválasztását, ezért a Gazdaság Versenyhivatal (GVH) arra hívja fel az érintett vendéglátósok figyelmét, hogy időben készüljenek fel a jogszabályi változásokra. Legalább két gyártó termékeit kell árusítani, ami főként a sörkínálatot érinti máshogy: jönnek a drágább és minőségibb italok.

Szerző(k): Szabó Dániel
07.
07.
16:06
Online forradalom és új értékesítési alternatívák a söriparban

Online forradalom és új értékesítési alternatívák a söriparban

A söriparra is többnyire negatívan hatott a pandémia időszaka. A vendéglátóhelyek bezárása után csökkent a fogyasztás és még ma sem termel néhány főzde. Máshogyan érintette azonban a nagy- és kisüzemeket, valamint a "gerillákat" a válság. Olyan területek is akadtak az iparágban, ahol felendülést és fejlődést hoztak az elmúlt hónapok viszontagságai.

Szerző(k): Kónya Ádám
06.
21.
14:12
Új szabadtéri szórakozóhely nyílt, ilyen még nem volt Budapesten

Új szabadtéri szórakozóhely nyílt, ilyen még nem volt Budapesten

A dinamikusan fejlődő MONYO Brewing Co. kisüzemi sörfőzde akár 1500 fő befogadására képes nyári szabadtéri szórakozóhelyet alapított Budapest X. kerületében. A társaság új főzdecsarnoka mellett található MONYO Land több mint koncerthelyszín: a másutt megszokott kínálattal szemben itt kézműves sörök érhetők el a pultokban - a hasonló helyek között egyedülálló módon több mint tízféle különböző csapolt sör kapható. A vendéglátásról street food konyha gondoskodik.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
06.
14.
18:55
Rég nem látott visszasés a magyar söriparban

Rég nem látott visszasés a magyar söriparban

Rég nem látott mértékben, majdnem 13 százalékkal csökkent a söripar teljesítménye tavaly, miközben a teljes élelmiszeriparé mindössze 1 százalékkal - olvasható a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) elemzésében.

Szerző(k): Domokos Erika
05.
25.
15:05
A csapból is alkohol(reklám) folyik hamarosan

A csapból is alkohol(reklám) folyik hamarosan

Három év alatt a tavalyi 6,6 milliárdról 7,7 milliárd dollárra emelkedhetnek az alkoholos italok népszerűsítésére fordított reklámkiadások. Bár az alkoholmárkák az átlag kétszeresét költik el a televíziókban, a közönség zsugorodása évente 2,4 százalékkal veti vissza a ráfordításokat.

Szerző(k): Molnár Csaba