Hamarosan elindul a discovery+ streamingszolgáltatás 25 országban, a Discovery márkáinak és partnereinek – például a BBC, az A&E és a Group Nine – több mint 55 ezer epizódjával és az Eurosport tartalmaival, köztük az olimpiai közvetítésekkel. Várhatók exkluzív sorozatok is - írja a DTV News.
Szerző(k): Szabó DánielTöbb mint 20 priváttőke-társaság szállt be a versenyfutásba, hogy befektethessen a német profi labdarúgóliga legújabb vállalkozásába 300 millió eurót. A Bundesliga nemzetközi online előfizetéses rendszert dobna a piacra.
Szerző(k): Lovas-Romváry AndrásKét hete érkezett a hír, hogy 2020 végén megszűnik két magyar ismeretterjesztő csatorna. A Discovery portfóliójába tartozó Fine Living életmóddal, divattal, lakberendezéssel és főzéssel foglalkozott, míg a Discovery Showcase HD a médiavállalat csatornáinak HD tartalmaiból szemezgetett. Most kiderült, hogy szilveszter környékén újabb hazai tévéadó tűnik el az itthoni piacról.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA Barátok közt szappanopera nem éri meg 23. születésnapját, jövő nyáron kerülhetnek adásba az utolsó részek - írja a Blikk.
Szerző(k): Szász PéterAz Európai Bizottság kötelezettségszegési eljárást indított 23 tagországgal és az Európai Unióból januárban kilépett Egyesült Királysággal szemben, mert nem hajtották végre az audiovizuális média minden platformjára, köztük a hagyományos tévécsatornák és a videomegosztó oldalak uniós szintű koordinációjára vonatkozó új előírásokat - írja az MTI.
Szerző(k): Szász PéterEgyre népszerűbbek a streamingszolgáltatások révén igénybe vett online videótárak egy felmérés szerint. A felhasználók inkább fizetnek ha megúszhatják a reklámokat.
Szerző(k): Rácz GergőRekorderedményt ért el a harmadik negyedévben a dél-koreai LG Electronics elektronikai és elektromos készülék- és berendezésgyártó konszern a honlapján közzétett beszámoló alapján.
Szerző(k): K. Kiss GergelyJól megy a Netflixnek az üzlet, a streaming szolgáltató egyike azon iparági vezető vállalatoknak, amelyeknek a koronavírus és az ezzel járó karantén jól jött. Épp ezért konstatálja sok felhasználó meglepődve és csalódottan, hogy az egyre nagyobb számban megjelenő sikeres saját sorozatokat is rendszerint legfeljebb két évad után elkaszálja a cég. Az ok pragmatikus, de az aligha vigasztalja a kedvenc műsoraikat elveszítő nézőket.
Szerző(k): Rácz GergőMozgalmas időszak következik a MindigTV-nél: miután megváltozott a csatornakínálat, a név- és márkaarculatot is átalakítják, valamint megváltoznak a termékcsomagok is.
Szerző(k): Szabó Dániel