televízió

08.
26.
06:40
Till Attila új vállalkozásba kezdett

Till Attila új vállalkozásba kezdett

Pékáruval is kereskedhet a műsorvezető-rendező Till Attila új vállalkozása, a Kenyérlelke Kft.- adta hírül a HVG.

Szerző(k): Domokos Erika
08.
04.
15:56
Megváltoznak a háztartási gépek energiacímkéi - jelentős visszaminősítések is lesznek

Megváltoznak a háztartási gépek energiacímkéi - jelentős visszaminősítések is lesznek

A háztartási gépek vásárlásakor újfajta energiafogyasztási címkékkel és akár a korábbiaknál lényegesen alacsonyabb kategóriabesorolásokkal találkozhatunk, lecserélik ugyanis az eddigi címkéket, amelyek alapvető segítséget nyújtanak a vásárlók döntéshozatalában - figyelmeztet a MediaMarkt. Egyes gépeknél már túl sok lett a plusz jel, ezek most megszűnnek, csak ABC betűjelek lesznek. Sok gép energiabesorolása nagyot romlik majd az új rendszerben.

Szerző(k): Domokos Erika
07.
30.
14:34
Több ezer előfizetője volt a magyar kalóztévének - 600 milliót söpörtek be

Több ezer előfizetője volt a magyar kalóztévének - 600 milliót söpörtek be

Illegális műsorszórásra berendezett szerverteremre bukkantak a NAV nyomozói Budapesten. A 88 magyar nyelvű tévécsatornát kínáló weblapnak nyolcezernél is több regisztrált felhasználója volt. A szerzői jogok megsértésével a kalóztévé csaknem 200 millió forint vagyoni hátrányt okozott - adta hírül a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV).

Szerző(k): Domokos Erika
07.
23.
11:19
Nagyot újít az egyik televíziós csatorna

Nagyot újít az egyik televíziós csatorna

Újabb, magyar csatorna által élőben még nem közvetített sportjoggal bővül a Sport TV kínálata: 2020-tól a Sport1 és a Sport2 közvetíti az észak-amerikai profi baseball-liga, a Major League Baseball, MLB mérkőzéseit Magyarországon.

Szerző(k): Rácz Gergő
07.
10.
17:28
Adásszünet lesz sok helyen - érdemes felkészülni

Adásszünet lesz sok helyen - érdemes felkészülni

Július 22-én újabb üteméhez érkezik az Antenna Hungária technológiaváltása, a MinDig TV és MinDig TV Extra szolgáltatásait érintő átállás, amely március és augusztus között tíz ütemben zajlik. A tizedik ütem a keleti országrészt érinti - írja a dtvnews.hu.

Szerző(k): Rácz Gergő
07.
08.
08:16
Öldöklő piaci verseny magyar módra: a kormány mindent visz

Öldöklő piaci verseny magyar módra: a kormány mindent visz

Még tovább fokozódik az öldöklő verseny a magyar sporttévécsatornák piacán, miután megjelent a tizedik szereplői is a játéktéren - látszólag. Valójában a képlet sokkal egyszerűbb.

Szerző(k): Komócsin Sándor
06.
12.
19:34
Hajdú Péter volt cégénél költségvetési csalás miatt emeltek vádat

Hajdú Péter volt cégénél költségvetési csalás miatt emeltek vádat

Vádemeléssel zárult a Hajdú Péter műsorvezető és producer korábbi cégénél, a Frizbi Entertainment Kft.-nél négy évig folytatott nyomozás - erősítette meg a Fővárosi Főügyészség és a Fővárosi Törvényszék is a Magyar Hang című lap értesülését.

Szerző(k): Domokos Erika
06.
07.
14:31
Nagy leállás jön a tévéknél, az ország nagy részében nem lesz adás

Nagy leállás jön a tévéknél, az ország nagy részében nem lesz adás

Június 17-én újabb üteméhez érkezik az Antenna Hungária technológiaváltása, a MinDig TV és MinDig TV Extra szolgáltatásait érintő átállás, amely március és augusztus között tíz ütemben zajlik. Az átállás alatt nem lesz majd adás a tévékben az érintetteknél.

Szerző(k): Szabó Dániel
05.
31.
13:33
Új ingyenes csatornák jönnek júniusban a legnagyobb szolgáltatóknál

Új ingyenes csatornák jönnek júniusban a legnagyobb szolgáltatóknál

A MinDig TV nézői ingyenesen érhetik el május 31. és június 14. között a Kiwi TV-t, június 1. és június 14. között pedig a NatGeo Wild, a Paramount Channel és a Sport1 csatornát, félmilliónál is jóval több háztartásban. A Kiwi TV pedig egész júniusban bónuszcsatorna lesz a Telekomnál is.

Szerző(k): Szabó Dániel
05.
29.
12:06
Megkerülhetetlen lett az online a hirdetési piacon

Megkerülhetetlen lett az online a hirdetési piacon

A járványhelyzet okozta megnövekedett képernyőfogyasztás újabb fordulatot hozott az amúgy is folyamatos változásban levő magyarországi reklámpiac számára. Már a kampánytervezésben is érdemes a reklámpiacnak a kisebb költségvetést igénylő, de heti szinten gyakorlatilag azonos sokaságot elérő online hirdetések felé fordulnia. Az új trend az, hogy már nem médiatípusok alapján kell választaniuk a piaci szereplőknek – a képernyők egyre közelebb kerülnek egymáshoz a reklámkampányok szempontjából is.

Szerző(k): Szabó Dániel