Több tucat tévét teszteltek, ezek ára 60 ezer forinttól egymillióig terjedt. Bár a győztes 1,2 millió forintba kerül, de vannak az összpontszámban alig gyengébbek 140-200 ezer forintért.
Szerző(k): Csernátony CsabaReklámmentessé válik június elsejével az M2 gyermek- és ifjúsági csatorna abban az idősávban, amikor a legkisebbeknek szóló műsorokat sugározza. Ezt a gyereknapon, a Családok világtalálkozóján jelentette be az emberi erőforrások minisztere.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA megkérdezettek fele elsősorban tv-ből tájékozódik, és egyharmada az internetről - derül ki egy friss kutatásból.
Szerző(k): Domokos ErikaA Blikk úgy tudja, hogy a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megelégelte, hogy a magyar celebek rendszeren elfelejtik feltüntetni posztjaiknál, hogy azok szponzorált tartalmak, ezért szabályoznák a területet.
Szerző(k): Szabó ZsuzsannaMinden szegmens növekedett, de a változás mögött rejlő tendenciák miatt a reklámipar kevésbé mutat pozitív képet. A növekedés fő hajtóereje ugyanis az állami költések voltak - derült ki a 2016-os tejes reklámköltési adatokból, amelyet a televíziós számokkal kiegészítve tett közzé a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) a Média Hungary-n.
Szerző(k): Szabó ZsuzsannaErős első negyedévet zárt a UPC Magyarország Kft., mind az árbevétele, mind pedig előfizetői száma emelkedett.
Szerző(k): Szász PéterIdén még nem, de jövőre jelentős tehernövekedést jelent az, hogy a reklámadó mértékét a jelenlegi 5,3-ról 9 százalékra emelné idén június elsejétől a nemzetgazdasági tárca – mondta az RSM adószakértője. Fekete Zoltán Titusz szerint több érintett vállalkozásnak ez nem csupán azt jelenti, hogy nem lesznek nyereségesek, hanem veszteségbe is fordulhat át az eredményük.
Szerző(k): Szász PéterMagyarország készen áll az eddigi legnagyobb nemzetközi sportesemény megrendezésére, amelynek közel 350 ezer nézőjéből csaknem százezret külföldről várnak - mondta Szabó Tünde sportért felelős államtitkár.
Szerző(k): Domokos ErikaAz emberek a termékmegjelenítések közül a virtuális reklámokat találják a legirritálóbbnak - ez az eredménye a Nemzeti Média- és Hírközlési hatóság (NMHH) Médiatanácsának megrendelésére készült kutatásnak.
Szerző(k): Papp Zsolt