televízió

06.
07.
09:20
Rengeteg ingatlan kerül át a közmédiától az MNV-hez

Rengeteg ingatlan kerül át a közmédiától az MNV-hez

Az állami média mintegy ötven budapesti és vidéki ingatlant ad át a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zrt.-nek (MNV), amely később dönt ezek hasznosításáról.

Szerző(k): Domokos Erika
06.
03.
11:09
Íme, a nagy tévéteszt eredménye: jobbat fele annyiért

Íme, a nagy tévéteszt eredménye: jobbat fele annyiért

Több tucat tévét teszteltek, ezek ára 60 ezer forinttól egymillióig terjedt. Bár a győztes 1,2 millió forintba kerül, de vannak az összpontszámban alig gyengébbek 140-200 ezer forintért.

Szerző(k): Csernátony Csaba
05.
28.
18:13
Nagy változás érkezik a Magyar Televíziónál

Nagy változás érkezik a Magyar Televíziónál

Reklámmentessé válik június elsejével az M2 gyermek- és ifjúsági csatorna abban az idősávban, amikor a legkisebbeknek szóló műsorokat sugározza. Ezt a gyereknapon, a Családok világtalálkozóján jelentette be az emberi erőforrások minisztere.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
05.
21.
12:41
Média és politika: a magyarok fele a tévéből szerzi a híreket

Média és politika: a magyarok fele a tévéből szerzi a híreket

A megkérdezettek fele elsősorban tv-ből tájékozódik, és egyharmada az internetről - derül ki egy friss kutatásból.

Szerző(k): Domokos Erika
05.
13.
17:33
Elege lett a GVH-nak a celebekből

Elege lett a GVH-nak a celebekből

A Blikk úgy tudja, hogy a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megelégelte, hogy a magyar celebek rendszeren elfelejtik feltüntetni posztjaiknál, hogy azok szponzorált tartalmak, ezért szabályoznák a területet.

Szerző(k): Szabó Zsuzsanna
05.
09.
15:19
Ennyit költött az állam tévéhirdetésekre

Ennyit költött az állam tévéhirdetésekre

Minden szegmens növekedett, de a változás mögött rejlő tendenciák miatt a reklámipar kevésbé mutat pozitív képet. A növekedés fő hajtóereje ugyanis az állami költések voltak - derült ki a 2016-os tejes reklámköltési adatokból, amelyet a televíziós számokkal kiegészítve tett közzé a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) a Média Hungary-n.

Szerző(k): Szabó Zsuzsanna
05.
08.
15:16
Erős negyedévet zárt a UPC

Erős negyedévet zárt a UPC

Erős első negyedévet zárt a UPC Magyarország Kft., mind az árbevétele, mind pedig előfizetői száma emelkedett.

Szerző(k): Szász Péter
03.
30.
19:03
Kemény lesz az adóemelés jövőre

Kemény lesz az adóemelés jövőre

Idén még nem, de jövőre jelentős tehernövekedést jelent az, hogy a reklámadó mértékét a jelenlegi 5,3-ról 9 százalékra emelné idén június elsejétől a nemzetgazdasági tárca – mondta az RSM adószakértője. Fekete Zoltán Titusz szerint több érintett vállalkozásnak ez nem csupán azt jelenti, hogy nem lesznek nyereségesek, hanem veszteségbe is fordulhat át az eredményük.

Szerző(k): Szász Péter
03.
19.
20:31
Optimisták a Bp2017 szervezői: hatmilliárd tévénézővel számolnak

Optimisták a Bp2017 szervezői: hatmilliárd tévénézővel számolnak

Magyarország készen áll az eddigi legnagyobb nemzetközi sportesemény megrendezésére, amelynek közel 350 ezer nézőjéből csaknem százezret külföldről várnak - mondta Szabó Tünde sportért felelős államtitkár.

Szerző(k): Domokos Erika
02.
24.
10:04
Ezt utalják legjobban a magyarok a reklámokban

Ezt utalják legjobban a magyarok a reklámokban

Az emberek a termékmegjelenítések közül a virtuális reklámokat találják a legirritálóbbnak - ez az eredménye a Nemzeti Média- és Hírközlési hatóság (NMHH) Médiatanácsának megrendelésére készült kutatásnak.

Szerző(k): Papp Zsolt