Minden szegmens növekedett, de a változás mögött rejlő tendenciák miatt a reklámipar kevésbé mutat pozitív képet. A növekedés fő hajtóereje ugyanis az állami költések voltak - derült ki a 2016-os tejes reklámköltési adatokból, amelyet a televíziós számokkal kiegészítve tett közzé a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) a Média Hungary-n.
Szerző(k): Szabó ZsuzsannaErős első negyedévet zárt a UPC Magyarország Kft., mind az árbevétele, mind pedig előfizetői száma emelkedett.
Szerző(k): Szász PéterIdén még nem, de jövőre jelentős tehernövekedést jelent az, hogy a reklámadó mértékét a jelenlegi 5,3-ról 9 százalékra emelné idén június elsejétől a nemzetgazdasági tárca – mondta az RSM adószakértője. Fekete Zoltán Titusz szerint több érintett vállalkozásnak ez nem csupán azt jelenti, hogy nem lesznek nyereségesek, hanem veszteségbe is fordulhat át az eredményük.
Szerző(k): Szász PéterMagyarország készen áll az eddigi legnagyobb nemzetközi sportesemény megrendezésére, amelynek közel 350 ezer nézőjéből csaknem százezret külföldről várnak - mondta Szabó Tünde sportért felelős államtitkár.
Szerző(k): Domokos ErikaAz emberek a termékmegjelenítések közül a virtuális reklámokat találják a legirritálóbbnak - ez az eredménye a Nemzeti Média- és Hírközlési hatóság (NMHH) Médiatanácsának megrendelésére készült kutatásnak.
Szerző(k): Papp ZsoltA műsorvezető a hónap elején jelentette be, hogy otthagyja a köztévét, most pedig beállt a budapesti olimpia mögé - írja az Index.hu.
Szerző(k): K. Kiss GergelyAz egyik pirotechnikai mutatvány begyújtotta a díszletet a TV2 egyik műsorában - írja a Bors.
Szerző(k): Szász PéterA népszerű műsorvezető és sportkommentátor Gundel Takács Gábor is távozik az állami televíziótól - értesült a Bors.
Szerző(k): Domokos ErikaTöbb száz lakossági panasz érkezett a média- és hírközlési biztoshoz tavaly, a legtöbben a szerződési feltételekkel és a számlákkal nem voltak megelégedve.
Szerző(k): Economx