Az elmúlt két évben több mint félmilliárd forinttal növelte árbevételét az ismert műsorvezető-producer Hajdú Péter vállalkozása, a Frizbi Entertainment Kft. A médiaszemélyiség más cégekben is érdekelt, ezekben milliárdos üzletársakkal vállalkozik - derül ki a Céginfo.hu adataiból.
Szerző(k): Céginfo.huElső fokon úgy döntött a Fővárosi Törvényszék, hogy a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alapnak (MTVA) ki kell adnia a műsorkészítésre vonatkozó, számos különböző alvállalkozóval kötött szerződése mindegyikét – írja az átlátszó.hu.
Szerző(k): Index.huMásodfokon is jogszerűnek találta a bíróság a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsának határozatait, amelyekben összesen 33,6 millió forintra bírságolta a TV2-t a Joshi Bharat című műsor több adásának korhatári besorolása miatt.
Szerző(k): MTIBeláthatatlan következményei lehetnek a médiaipart megcélzó új adónak, amely egyes vélemények szerint akár vállalatok megszűnéséhez vezethet.
Szerző(k): Diószegi JózsefA köztudottan sokat tévéző magyar lakosság közel 40 százaléka szokott rendszeresen idegen nyelvű tévécsatornákat nézni, a legfőbb motivációt pedig a műsor témája iránti érdeklődés mellett elsősorban a nyelvtanulás jelenti. A megkérdezettek negyede kifejezetten utóbbi miatt nézi rendszeresen az idegen nyelvű adásokat - derül ki egy friss kutatásból. Jelenleg a nyelvoktatásban nem elsődleges kiegészítő eszköz a televízió.
Szerző(k): Kiss MelindaAz elmúlt évben mintegy 4,2 millió reklám jelent meg a televíziós csatornákon, a listaáras reklámköltés pedig meghaladta a 620 milliárd forintot.
Szerző(k): Diószegi JózsefA reklámozók továbbra is egyre kevesebbet hagynak a tévéknél, rádióknál, sőt tavaly már a kábelesek is veszítettek.
Szerző(k): Diószegi JózsefA magyar tévénézők közül mintegy 900 ezer háztartás tető- vagy szobaantennával fogható televíziós adásokat néz. A szolgáltatók közül előretört a Digi.
Szerző(k): NAPIAz RTL Klub tavaly is tartotta piacvezető pozícióját a nézők között, a második helyen álló Tv2-t az M1 követte, amit befogott a Cool. Az elmúlt évben is a legsikeresebb műsorok a zenei tehetségkutatók voltak, ezeket mindkét országos csatornán több százezren követték nyomon.
Szerző(k): Diószegi József