televízió

07.
03.
13:09
Íme Friderikusz cégbirodalma - miből él a showman?

Íme Friderikusz cégbirodalma - miből él a showman?

Nem bonyolítottak jelentős forgalmat tavaly az ismert médiaszemélyiség, Friderikusz Sándor műsorkészítő és ingatlanos cégei a nyilvánosan elérhető adatok szerint - derül ki a Céginfo.hu adataiból. A műsorvezető-producer az elmúlt években nem saját gyártású televíziós műsorokban tűnt fel, így érhető, hogy saját vállalkozásai miért vannak \"pihenő üzemmódban\".

Szerző(k): Céginfo.hu
06.
27.
12:37
Íme, Hajdú Péter cégbirodalma - milliárdosokkal vállalkozik a showman

Íme, Hajdú Péter cégbirodalma - milliárdosokkal vállalkozik a showman

Az elmúlt két évben több mint félmilliárd forinttal növelte árbevételét az ismert műsorvezető-producer Hajdú Péter vállalkozása, a Frizbi Entertainment Kft. A médiaszemélyiség más cégekben is érdekelt, ezekben milliárdos üzletársakkal vállalkozik - derül ki a Céginfo.hu adataiból.

Szerző(k): Céginfo.hu
06.
20.
19:16
Már nem titkolózhat sokáig az MTVA

Már nem titkolózhat sokáig az MTVA

Első fokon úgy döntött a Fővárosi Törvényszék, hogy a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alapnak (MTVA) ki kell adnia a műsorkészítésre vonatkozó, számos különböző alvállalkozóval kötött szerződése mindegyikét – írja az átlátszó.hu.

Szerző(k): Index.hu
06.
05.
12:39
Hiába fellebbezett a TV2 a 33 millió forintos bírság miatt

Hiába fellebbezett a TV2 a 33 millió forintos bírság miatt

Másodfokon is jogszerűnek találta a bíróság a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsának határozatait, amelyekben összesen 33,6 millió forintra bírságolta a TV2-t a Joshi Bharat című műsor több adásának korhatári besorolása miatt.

Szerző(k): MTI
05.
27.
08:15
Vállalatok mehetnek csődbe az új sarc miatt

Vállalatok mehetnek csődbe az új sarc miatt

Beláthatatlan következményei lehetnek a médiaipart megcélzó új adónak, amely egyes vélemények szerint akár vállalatok megszűnéséhez vezethet.

Szerző(k): Diószegi József
03.
23.
12:37
Egyre többen használják nyelvtanulásra a televíziót

Egyre többen használják nyelvtanulásra a televíziót

A köztudottan sokat tévéző magyar lakosság közel 40 százaléka szokott rendszeresen idegen nyelvű tévécsatornákat nézni, a legfőbb motivációt pedig a műsor témája iránti érdeklődés mellett elsősorban a nyelvtanulás jelenti. A megkérdezettek negyede kifejezetten utóbbi miatt nézi rendszeresen az idegen nyelvű adásokat - derül ki egy friss kutatásból. Jelenleg a nyelvoktatásban nem elsődleges kiegészítő eszköz a televízió.

Szerző(k): Kiss Melinda
03.
11.
15:29
Négymillió tévéreklámmal bombáznak minket

Négymillió tévéreklámmal bombáznak minket

Az elmúlt évben mintegy 4,2 millió reklám jelent meg a televíziós csatornákon, a listaáras reklámköltés pedig meghaladta a 620 milliárd forintot.

Szerző(k): Diószegi József
03.
07.
12:37
Egyre kevesebb a pénz a tévéknél

Egyre kevesebb a pénz a tévéknél

A reklámozók továbbra is egyre kevesebbet hagynak a tévéknél, rádióknál, sőt tavaly már a kábelesek is veszítettek.

Szerző(k): Diószegi József
02.
19.
15:52
Több magyar fizet a tévéelőfizetésért

Több magyar fizet a tévéelőfizetésért

A magyar tévénézők közül mintegy 900 ezer háztartás tető- vagy szobaantennával fogható televíziós adásokat néz. A szolgáltatók közül előretört a Digi.

Szerző(k): NAPI
02.
11.
06:00
Melyik a legnézettebb tévécsatorna? - Itt vannak a friss adatok

Melyik a legnézettebb tévécsatorna? - Itt vannak a friss adatok

Az RTL Klub tavaly is tartotta piacvezető pozícióját a nézők között, a második helyen álló Tv2-t az M1 követte, amit befogott a Cool. Az elmúlt évben is a legsikeresebb műsorok a zenei tehetségkutatók voltak, ezeket mindkét országos csatornán több százezren követték nyomon.

Szerző(k): Diószegi József