termék

09.
02.
12:03
Változás a Lidl boltok ártábláin: új védjegy jelenik meg

Változás a Lidl boltok ártábláin: új védjegy jelenik meg

Szeptember elsejétől új védjeggyel látja el a hazai élelmiszerek ártábláját a Lidl. A vállalat célja, hogy felhívja a figyelmet a kiváló hazai termékekre, és tovább erősítse azok népszerűségét, hozzájárulva ezáltal a magyar agrárium és gazdaság versenyképességéhez, sikereihez - olvasható a társaság közleményében.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
08.
31.
19:35
Szennyezett tejfölök: az Alföldi Tej feltárta az okokat

Szennyezett tejfölök: az Alföldi Tej feltárta az okokat

Az Alföldi Tej Kft. a felelős gyártói magatartás szabályait szem előtt tartva, elővigyázatosságból az általa gyártott egyes tejföl termékek visszahívását, kereskedelmi forgalomból történő kivonását és a fogyasztók tájékoztatását rendelte el augusztus 27-én. A visszahívás oka szórványos mikrobiológiai szennyeződés volt. A vállalat az általa folytatott érzékszervi termékkóstolások során elváltozásokat fedezett fel egyes tejfölökben, amelyek kizárólag a tejfölgyártósort érintő, többszörösen fellépő műszaki hibákra vezethetők vissza - közölte a társaság.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
08.
30.
20:02

Kaukázusi kefirt hív vissza az Aldi

Idegen anyag esetleges jelenléte miatt az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt. visszahívja a 450 grammos kiszerelésű, Milfina kaukázusi kefirt - közölte a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) hétfőn.

Szerző(k): Szepesi Anita
08.
30.
16:53
Szennyezett tejfölöket hívott vissza a hatóság

Szennyezett tejfölöket hívott vissza a hatóság

Az Alföldi Tej Kft. által gyártott tejfölöket hívnak vissza és vonnak ki a forgalomból, részben mikrobiológiai szennyezettség miatt, részben pedig mert a termékek érzékszervi elváltozást mutatnak - közölte a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) hétfőn az MTI-vel.

Szerző(k): Szepesi Anita
08.
23.
13:45
Fontos részletek derültek ki a Spar új magyar termékcsaládjáról

Fontos részletek derültek ki a Spar új magyar termékcsaládjáról

A Spar Magyarország augusztustól „Spar Hazai. Szeretem” márkanéven hagyományos magyar ízvilágú élelmiszereket kínál boltjaiban, az Irinyi Terv Élelmiszeripari Beszállítófejlesztési Programjának keretében pedig már 30-nál több csatlakozó gyártócéggel működik együtt. A társaság vezetője elárulta, miért lényeges számukra hazai termékek felkarolása, és milyen programokat indítottak ezen a fronton.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
08.
05.
13:20
Álcázott okoseszközzel rukkolt elő az Ikea

Álcázott okoseszközzel rukkolt elő az Ikea

Az Ikea teljesen új asztallal állt elő, ami csak első ránézésre egy szokásos bútor, valójában okoslégtisztító-berendezés. A Starkvind két változatban lesz kapható októbertől.

Szerző(k): Szabó Dániel
08.
05.
10:55
Százával pusztulnak a macskák gombafertőzött száraztápok miatt a briteknél

Százával pusztulnak a macskák gombafertőzött száraztápok miatt a briteknél

Az Egyesült Királyságban a macskák még mindig jelentős számban halnak meg egy rejtélyes betegségben, amely a nyomozók szerint széles körben forgalmazott macskaeledel-márkákhoz köthető. Sok macskatartó nem is értesült a termékvisszahívásokra, ami további aggodalomra ad okot. A világon egyre több helyen tűnik fel a terményeket támadó veszélyes gombafaj.

Szerző(k): Szabó Dániel
08.
03.
17:09
A Pepsi kiárusításba és terméktisztogatásba kezdett

A Pepsi kiárusításba és terméktisztogatásba kezdett

A PepsiCo kedden bejelentette, hogy 3,3 milliárd dollárért eladja a Tropicana mellett több másik gyümölcslé márkáját. A francia PAI Partners magántőke-befektetési cég a felvásárló. A Pepsi azzal érvel, hogy egyszerűsíteni kívánja termékpalettáját és eltávolodna a magas cukortartalmú italoktól.

Szerző(k): Szabó Dániel
07.
30.
18:03
Csirkés szendviccsel vert oda a Burger King

Csirkés szendviccsel vert oda a Burger King

A Restaurant Brands International pénteken felülmúlta a negyedéves profitra és bevételre vonatkozó várakozásokat a tényleges eredményeivel, mivel az amerikaiak többet költöttek a Burger King üzletekben, miután a járványügyi korlátozások enyhültek. Az igazán nagy durranást a Magyarországon is kapható csirkés szendvicssor bevezetése jelentette.

Szerző(k): Szabó Dániel
07.
30.
17:39
A P&G a háztartási termékek drágulásától vár nyereséget

A P&G a háztartási termékek drágulásától vár nyereséget

A Procter & Gamble magasabb alapnyereségre számít az idén, annak ellenére, hogy figyelmeztetett az emelkedő nyersanyag- és szállítási költségek közel 2 milliárd dolláros veszteségére, és ármeléksekre és költségcsökkentésre támaszkodik, hogy tompítsa az árréseit érő veszteséget. A fogyasztók többet fizethetnek a háztartási tisztítószerekért, pelenkákért és egyéb termékekért.

Szerző(k): Szabó Dániel