A kormány a hónap elejétől plakátokkal harcol a zsugorinfláció ellen, a Nébih pedig egy naponta frissülő listán nevezi meg azokat a termékeket, amelyeknek megváltozott a kiszerelése.
Szerző(k): Vermes ÁdámKis mennyiségű, radioaktív céziumot mutattak ki egy japán édességipari szállítmányban, amelyet Dél-Koreába importáltak volna.
Szerző(k): H. A.Az Economx értesülései szerint ezekben a pillanatokban is folyamatosan rögzíti a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal az egymilliárd forint feletti árbevétellel rendelkező cégek bejelentéseit a kiszerelés-csökkentésről. Péntektől pedig a Nébih adatbázisában mindenki terméknév alapján keresheti a kiszerelés csökkentésére vonatkozó adatokat.
Szerző(k): Drávucz PéterPéntektől piros felkiáltójellel kell figyelmeztetni, ha változik egy termék kiszerelése, azonban a feliratok még nyomdában vannak, annyira friss a cédulákat szabályozó rendelet. A kormány a vásárlók megtévesztése ellen küzd a termékenként akár egymillió forintos büntetéssel.
Szerző(k): EconomxA jelentősebb bevétellel rendelkező boltoknak március 1-től kötelező figyelmeztetniük a vevőiket.
Szerző(k): T. E.A spanyol futballbajnoki címvédő FC Barcelona mezéből fogyott a legtöbb tavaly, a bevételi rangsor élére repítve a katalán klubot, míg Szoboszlai Dominik csapata, a Liverpool a negyedik helyen található.
Szerző(k): Eisenkrammer NóraA régi, matrica nélküli termékek várhatóan nem fognak kikopni június 30-ig a polcokról, az érintett cégek nem kaptak elég időt a felkészülésre, a visszaváltó automatákat meg kell tanítani arra, hogy felismerjék a terméket, ám láthatóan ez is késésben van. Egyszóval érdemes lenne 2025. január 1-ig elhalasztani a kötelező visszaváltási rendszer (DRS) bevezetését – mondta el az Economxnak a szakértő.
Szerző(k): Drávucz PéterA korábbi visszaesés után az utolsó negyedév ismét szép eredményeket, az online kiszállítással rendelt termékek esetén pedig rekord növekedést hozott az egyik legnagyobb műszaki termékeket forgalmazó vállalatnak.
Szerző(k): EconomxTilos a fogyasztókat félrevezetni, és elhitetni velük, hogy azok a termékek, amiket azonos márkajelzés alatt, hasonló csomagolással forgalmaznak, mindenben azonosak az Unió egységes piacán, amikor ez nem igaz.
Szerző(k): Drávucz Péter