A magyarországi áruházláncok igyekeznek lépést tartani az online értékesítés bővülésével, amit vagy ötvöznek házhoz szállítási szolgáltatással, vagy nem, és vagy önállóan oldják meg a dolog hátterét, vagy üzleti partnerrel.
Szerző(k): Komócsin SándorAz Egyesült Királyságban, Liverpoolban egy Tesco áruházban nem jelentik fel a rendőrségen azokat, akik azért lopnak alapvető élelmiszereket, mert egyébként nem tudnák megvenni – írja az Rtl.hu.
Szerző(k): Szász PéterGreenwashing - új fogalom, azt jelöli, ha valaki környezettudatosabbnak és kevésbé környezetszennyezőnek mondja, mutatja magát, mint amilyen valójában. A Coca-Cola ilyen; bort iszik és ha nem is vizet, de legalább is bő vízzel készített fröccsöt prédikál. Van azonban már olyan szervezet, amely képes volt lebuktatni az üdítőital óriást. Meg a Tesco-t, meg a Proctle and Gambelt, meg az Unilevert - és még másokat is.
Szerző(k): Szabó M. IstvánA magyarországi Tesco hűséges vásárlói mostantól még tovább csökkenthetik vásárlásaik végösszegét, az áruházlánc ugyanis egyre több termékére vezet be Clubcard-árakat.
Szerző(k): Domokos LászlóMinden Magyarországon tevékenykedő áruházláncnál azt tapasztalják, hogy elindult a kiskereskedelmi szaknyelvben lefelé vásárlásnak nevezett folyamat, azaz a vevők egyre inkább azt veszik, amit megengedhetnek maguknak.
Szerző(k): Komócsin SándorEltűnt a brit Tesco-üzletek polcairól a Heinz ketchupja és több más terméke, miután az áremelések miatt vita alakult ki a kiskereskedelmi lánc és a gyártó között - írja a Retail Gazette.
Szerző(k): Szász PéterMagyarországon elsőként vezetett be teljesen elektromos meghajtású furgonokat házhozszállítási szolgáltatásában a Tesco. Az MHC Mobility Magyarország flottapartnerrel közösen üzemeltetett járművekben a hűtőgépek is akkumulátorról működnek, így az áruházlánc az online rendeléseket károsanyag-kibocsátás nélkül tudja kiszállítani. Az első autók Budapesten álltak forgalomba.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA Tesco tapolcai hipermarketje is csatlakozott a Tesco Otthonról szolgáltatáshoz, így újabb mintegy 23 ezer háztartásban érhető el online az áruházlánc több mint 13 ezer terméket tartalmazó kínálata.
Szerző(k): Vámosi ÁgostonA Lidl bepereli a Tescót, mert szerinte az ellopta a logójának alapvető elemeit vásárlói hűségprogramjának reklámozására, ami szokásos dolog a nagy cégek között. Ugyanakkor a jogi procedúra olyan sokbe kerülhet, ami felveti a kérdést, nem jótékonykodásra kellene fordítaniuk ezt az összeget.
Szerző(k): Komócsin Sándor