Belépett az egy órán belül élelmiszert házhoz szállító cégek sorába a brit Tesco, az egyelőre tesztjelleggel működő szolgáltatás két várossal bővült. A Tesco vezére szerint még a tanulási fázisban vannak, nem tudják pontosan, mit szeretne a vásárló.
Szerző(k): Csernátony CsabaEmeli az órabéreket a Tesco az Egyesült Királyságban, azaz hazai piacán - ezzel pedig behozza lemaradását a fizetések terén ottani versenytársaival szemben. Az éjszakai műszakban dolgozók is zsebre tehetnek egy kis pluszt.
Szerző(k): Komócsin SándorAz utóbbi években a hipermarkettel rendelkező boltláncok és diszkontok összforgalma nőtt, utóbbiak pedig egyre nagyobb részesedést kérnek a teljes tortából.
Szerző(k): Csernátony CsabaÚjdonsággal találkozhatnak az Aldi néhány üzletében a brit vásárlók: a boltlánc speciális gyűjtőpontokat telepít 20 üzletében, ahol a nehezen újrahasznosítható, úgynevezett puha műanyagokat adhatják le a vásárlók. A Tesco üzleteiben az újrahasznosító állomások már korábban megjelentek, ezek az idén ezer tonna puha műanyagtól szabadítják meg a környezetet.
Szerző(k): Csernátony CsabaSokakban felmerült már tavaly egy kérdés: vajon megelőzi-e a Lidl a Tescót 2020-ban? Ez megtörtént, sőt! A Lidl mindenkit lefutott 2020-ban. Már egy évvel korábban is lehetett látni a nagyon céltudatos előremenetelt, de kevés volt akkor a 12 hónap. Most viszont a diszkontlánc szignifikáns különbséggel vette át az első helyet a magyar piacon - derül ki a Trade magazin FMCG kereskedelmi rangsorából.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA pár percen belüli házhoz szállítást vállaló cégek sorába lépne a brit Tesco is. A boltlánc teszteli a Whoosh nevű új szolgáltatását, amellyel a vásárlók egy órán belül megkapnák a megrendelt élelmiszereket.
Szerző(k): Csernátony CsabaEgyre több húshelyettesítő, növényi alapú terméket kínál a Tesco: a boltlánc brit egységeiben a műhúsairól ismert Beyond Meat céggel létrehozott, fagyasztott ételek is kaphatóak. A Tesco 2025-ig 300 százalékkal növeli a növényi alapú, húsmentes termékeit.
Szerző(k): Csernátony CsabaA Magyarországon működő, legnagyobb forgalmú online kereskedők rangsorát több, mint bruttó 130 milliárd forintos online forgalommal, az immár közös, magyar központú cégcsoportként működő eMAG-Extreme Digital végzett. Érdekes, hogy az alig több mint egyéves kereskedő kifli.hu az FMCG-lista második helyét szerezte meg.
Szerző(k): Molnár CsabaA Tesco részvényesei egy részének nyomására felgyorsítja az egészséges élelmiszerek bevezetését a kínálatba, néhány éven belül óriási változások lesznek a brit áruházlánc magyarországi érdekeltségénél is.
Szerző(k): Komócsin Sándor