Minél gyakrabban tiktokozik valaki, annál kevésbé képes felismerni az álhíreket – egyebek mellett erre mutatott rá a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) friss tanulmánya, amely kérdőíves felmérések és interjúk alapján vizsgálta a 13–25 év közötti fiatalok TikTok-tartalmak általi befolyásolhatóságát, valamint képességüket a kritikus gondolkodásra és az álhírek felismerésére a közösségi médiában.
Szerző(k): L. K.A Z-generációsok és különösen a alfa-generáció már alig használják a Google szót igeként, ami sok mindent megváltoztathat a következő időszakban.
Szerző(k): Horváth TiborEgy újabb felmérés azt igazolja, hogy az amerikai felnőttek körében csökken a közösségi platform betiltásának támogatása.
Szerző(k): Zádori BenceA marketingszakemberek egynegyede azt tervezi, hogy jövő évben csökkenti az X-re fordított reklámköltéseket, ami a legnagyobb mértékű visszalépés a nagy globális hirdetési platformok területén.
Szerző(k): Horváth TiborA TikTokon elterjedtek a pénzügyi tudatossággal kapcsolatos edukációs tartalmak, és milliárdos nézettségeket vonzanak. A tartalmakat főleg önálló influenszerek gyártják, akik pénzügyi jóléti tanácsokat osztanak meg. Azonban gyakori a félrevezető, vagy az akár veszélyes tanács.
Szerző(k): Eisenkrammer NóraAz LMP-Magyarország Zöld Pártja frakcióvezetője a közösségi média tragikus hatásai miatt távozik a Facebookról, amely megítélése szerint lerontotta a magyar közbeszédet.
Szerző(k): Horváth TiborA Duolingo tavalyi felhasználószám növekedése a marketing stratégiájának tulajdonítható. A nettó nyereség 24,4 millió dollár volt, ami ötszörös növekedést jelent egy év alatt.
Szerző(k): Horváth TiborA ByteDance egy olyan MI szoftverrel bővíti a kínálatát, mellyel szöveges utasításokkal lehet videókat generálni.
Szerző(k): Gulyas ÁbelAz Európai Bizottság eljárásának hatására a kínai tulajdonban lévő vállalat mégsem vezeti be a képernyő előtt töltött időt jutalmazó funkcióját.
Szerző(k): Gulyas Ábel