tiktok

03.
28.
14:02
Álhírek és Putyin magasztalása ellen küzdenek a tanárok Ausztriában

Álhírek és Putyin magasztalása ellen küzdenek a tanárok Ausztriában

A diákok gyakran használják az iskolában a közösségi médiát, azon belül a Tik-Tokot is, így naponta szembesülnek az ukrajnai háborúval kapcsolatos képekkel és videókkal is. Ez aggodalmat, félelmet és sok esetben szorongást vált ki, ezért az oktatási intézmények Ausztriában egyre intenzívebben foglalkoznak olyan kifejezések tanításával, mint a nukleráris- vagy a harmadik világháború.

Szerző(k): Tér Diána
03.
21.
22:25

A TikTokon is álhírek terjednek az ukrán háborúról

Egy álhírekre specializálódott megfigyelőcég azt tesztelte, mennyi időt kell eltölteni a kínai tulajdonban levő TikTok videómegosztó oldalon ahhoz, hogy egy új felhasználó elvesszen a háborús propagandában. A NewsGuard szerint átlagosan 40 percen belül jutnak a felhasználók olyan tartalomhoz, amely hamis képet fest a háborúban résztvevő mindkét félről. Ehhez semmiféle keresést nem kell használni, csak egyszerűen kellő ideig pörgetni az automatikusan összeállított "For you" szekciót. A cég szerint túl könnyen elérhetőek a hamisított propagandavideók, és ez elsősorban az alkalmazás hanyag önellenőrzésének köszönhető. Erről bővebben itt olvashat.

Szerző(k): Sasvári Marcell
03.
21.
21:11
TikTokon is álhírek terjednek az ukrán háborúról

TikTokon is álhírek terjednek az ukrán háborúról

Egy álhírekre specializálódott megfigyelőcég azt tesztelte, mennyi időt kell eltölteni a kínai tulajdonban levő TikTokon ahhoz, hogy egy friss felhasználó elvesszen a háborús propagandában. A cég szerint túl könnyen elérhetőek (40 perc) a hamisított propagandavideók, és ez elsősorban az alkalmazás hanyag önellenőrzésének köszönhető.

Szerző(k): Sasvári Marcell
03.
11.
15:11
Újabb csapás az orosz internetezőkre: szinte teljesen elvágnák őket a külvilágtól

Újabb csapás az orosz internetezőkre: szinte teljesen elvágnák őket a külvilágtól

Hamarosan blokkolhatják az Instagramot és a WhatsAppot is az orosz hatóságok - írja Twitter üzenetében Polina Ivanova, a Financial Times újságírója.

Szerző(k): Tér Diána
03.
11.
08:35
Özönlenek a magyar kkv-k a Tiktokra

Özönlenek a magyar kkv-k a Tiktokra

2020-ban még megmosolyogták azt a marketingkonferenciákon, aki a Tiktok üzleti felhasználását sürgette a cégek számára, mondván, hogy a fizetőképes korosztály még nincs jelen a platformon.

Szerző(k): Economx
03.
10.
19:10
Rejtőzködnek az orosz internetezők

Rejtőzködnek az orosz internetezők

Megugrott az internetfelhasználók tartózkodási helyét elrejtő applikációk népszerűsége Oroszországban, miután február végén a kormány rábólintott a cenzúratörvényre.

Szerző(k): Ambrus-Nagy Boglárka
03.
07.
11:43
Nincs több tiktokozás Oroszországban - lépett a portál

Nincs több tiktokozás Oroszországban - lépett a portál

A TikTok oroszországi felhasználói nem tudnak új tartalmakat közzétenni és más országok felhasználóinak videóit sem láthatják. A kínai videómegosztó portál azután döntött így, hogy pár napja Ororszországban egy új törvényt fogadtak el az orosz hadsereg műveleteire vonatkozó rémhírek terjesztésének szankcionálásával kapcsolatban.

Szerző(k): Tér Diána
02.
12.
11:41
Van helye a Tiktoknak a céged marketingjében?

Van helye a Tiktoknak a céged marketingjében?

Szkepticizmus jellemzi a magyar cégvezetőket, amikor a Tiktok marketingben való hasznosságáról mesélek nekik. Számos tévhit és hiedelem kering, melyek meggátolják őket abban, hogy elkezdjenek komolyan tervezni a csatornával.

Szerző(k): Economx
02.
09.
13:38
Semmi nem kémkedik úgy, mint a TikTok, a tinik kedvenc appja

Semmi nem kémkedik úgy, mint a TikTok, a tinik kedvenc appja

Két közösségi médiaalkalmazás, a TikTok és a Youtube is ipari mennyiségben gyűjti a felhasználói adatokat. Viszont a kínai applikáció - mely a tinik kedvence - jóval veszélyesebb, mivel kinyomozhatatlan, hogy hova küldi tovább az információkat.

Szerző(k): Szabó Dániel
02.
05.
08:08
TikTok-kihívásokkal nem lehet választást nyerni, de a Facebookon sok múlhat

TikTok-kihívásokkal nem lehet választást nyerni, de a Facebookon sok múlhat

Még el sem kezdődött a kampányidőszak, de már most nemigen lehet tíz posztot elolvasni a közösségi médiában úgy, hogy a választó ne találkozzon százmilliókkal megtámogatott politikai hirdetésekkel. A különböző táborok ennek dacára is egyre kevésbé érik el a fiatalokat, kormánypárti és ellenzéki politikusok részben ezért kísérleteznek a népszerű TikTok videómegosztóval. Bene Márton politológus szerint nem valószínű, hogy a nagyobb szereplők különösen aktívak lesznek a platformon, ugyanakkor a fiatal választókra minden oldalnak szüksége van, ezért lehetnek próbálkozások.

Szerző(k): Nagy Martin