A vezető közbeavatkozása nélkül kinyíltak a Solaris-Skoda trolibuszok ajtajai, így a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) ideiglenesen kivonja azokat a forgalomból.
Szerző(k): Szász PéterHamarosan befejeződnek a folyamatban lévő villamos- és trolifejlesztések Budapesten és a BKK készen áll arra, hogy tovább folytassa a felújításokat. Egyebek mellett opciós szerződései vannak további új járművek beszerzésére. Kéne viszont egy kis uniós lóvé.
Szerző(k): EconomxNégy régi budapesti trolit vásárolt a BKV-től egy ukrán város, járművenként 5 ezer euróért.
Szerző(k): MTIAz érintett vonalakon 3-5 százalékos járatritkítást vezethet be a budapesti vonalakon a BKK, a spórolás mintegy 100 millió forintot jelenthet - értesült az Index. Ritkulhat a 47-49-es és az 56A villamos, a fonódó villamos, a 109-es, a 33-as, a 110-es, 112-es, az 5-ös, a 7-es, 8E busz, és több troli.
Szerző(k): Index.huTöbb mint 400 millió ember utazott a budapesti metróvonalakon és a földalattin tavaly. Bár a KSH adatsora csak 2001-től indul, nem kizárt, hogy ezzel a számmal rekordot döntött az immár 4 vonalból álló hálózat.
Szerző(k): Szász PéterKampányt indít a BKK annak érdekében, hogy az utasok megismerjék a Skoda-Solaris trolibuszok automata ajtórendszerét, amelynek működéséből több konfliktus is származott már.
Szerző(k): EconomxAz eredetileg becsült nettó 7 milliárd 216 millió forint helyett nettó 5 milliárd 728 millió forintért tervezheti és építheti meg a budafoki kocsiszínt az STR Építő Kft. - az eredmény a hétfői Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.
Szerző(k): MTIA BKV alvállalkozóinak körülbelül 400 buszában már infravörös utasszámláló méri a járművek pontos kihasználtságát. Az Index.hu információi szerint az érzékelők egy része nem működik együtt megfelelően a Futár-rendszerrel, de a BKK szerint az adatok lekérdezhetők.
Szerző(k): EconomxHasznált Solaris Trollino 12-es trolibuszokat vásárolt a BKV Svájcból, az év végén, legkésőbb jövő év elején állítják őket forgalomba Budapesten - adta hírül a BKV.
Szerző(k): Inforádió, MTI