Másodfokon is jogszerűnek találta a bíróság a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsának határozatait, amelyekben összesen 33,6 millió forintra bírságolta a TV2-t a Joshi Bharat című műsor több adásának korhatári besorolása miatt.
Szerző(k): MTIA nagy tévécsatornák veszteségét növelné tovább a kormány reklámadóterve, többségük (néhány kivétellel) a cégbírósági adatok szerint eleve veszteségesen működött az elmúlt évben, miközben bevételük is csökkent.
Szerző(k): Diószegi JózsefA reklámadóról még nincs konkrét döntés, \"ez egy lehetséges variáció\" - így reagált a tiltakozásokra hétfői sajtótájékoztatóján Selmeczi Gabriella, a Fidesz szóvivője.
Szerző(k): MTI-EcoMeglepte a nagy kereskedelmi televíziókat a ma nyilvánosságra hozott reklám adó tervezete, s szerintük ez teljesen tönkre teheti az iparágat, és vizsgálják a működés további lehetőségeit.
Szerző(k): Diószegi JózsefSzinte derült égből villámcsapásként érkezett a sávos reklámadó, amelyet a kormány a túlzottdeficit-eljárás alóli kikerüléssel indokol, ám ez a magyarázat megalapozatlannak látszik. A Céginfo.hu adataiból és lapunk becsléseiből jól látszik, hogy az adó alapvetően a két országos kereskedelmi tévét célozza, de a Google is fizethet, mint a katonatiszt.
Szerző(k): NAPIKözel hat év után ismét új tulajdonosa lehet az Antenna Hungáriának, a lehetséges vevők között a hírek szerint az állam is ott lehet, amely így beléphet az elektronikus tartalomtovábbítás piacára.
Szerző(k): Diószegi JózsefA médiatanács burkolt reklám tilalmának megsértése miatt 250 ezer forint bírságot szabott ki a TV2 Mokka című reggeli műsorának egyik januári adása miatt.
Szerző(k): MTIA Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapította, hogy az MTM-SBS Televízió Zrt. (MTM-SBS) 2012. január 16. és február 17. között megjelent ún. MegaPlusz miniprogramjában sugárzott reklámjaival a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott, ezért 5 millió forint bírság megfizetésére kötelezte a vállalkozást.
Szerző(k): NAPIAz összes fontos pénzügyi mutatója javult tavaly a ProSiebenSat.1-nek, a Tv2 anyavállalatának. A cégcsoport hasonló mértékű erősödéssel számol ez évben is. A ProSiebenSat.1 cégcsoport konszolidált árbevétele 7,1 százalékkal, 2,356 milliárd euróra nőtt, míg az egyszeri hatásoktól megtisztított EBITDA 19,3 millió euróval, 744,8 millió euróra gyarapodott. Az egyszeri tételek nélküli nettó eredmény 30,5 százalékkal, 355,5 millió euróra emelkedett az előző évi 272,4 millió euróhoz képest.
Szerző(k): Diószegi József