tévé

03.
10.
22:03
A filmből valóság lett, a magyar nézők is láthatják Zelenszkij-sorozatát

A filmből valóság lett, a magyar nézők is láthatják Zelenszkij-sorozatát

Országos tévépremierként az RTL Klubon látható A nép szolgája című ukrán sorozat, amelynek főszerepét a háború sújtotta Ukrajna elnöke, Volodimir Zelenszkij alakítja. A filmben egy történelemtanárból szinte véletlenül Ukrajna elnöke lesz - Zelenszkij a sorozat sikerén felbuzdulva jelentette be indulási szándékát a 2019-es elnökválasztáson, amit nagy fölénnyel meg is nyert. A sorozat forgalmazója az értékesítési jutalék összegével, az RTL Magyarország pedig adománnyal támogatja az ukrán háború miatt bajba jutottakat.

Szerző(k): Domokos Erika
02.
17.
10:11
Magyarországon 300 százalékos plusz, XXL-es tévéket bámulnak világszerte

Magyarországon 300 százalékos plusz, XXL-es tévéket bámulnak világszerte

A Hisense tévémamut majdnem 8500 milliárd forintnyi dollárt zsebelt be tavaly, ez 33 százalékos növekedésnek felel meg. Magyarországon pedig 300 százalékkal növelte eladásait a cég.

Szerző(k): Csernátony Csaba
02.
08.
12:59
Sok magyar spórolhatna a tévézéssel, de valamiért mégsem teszik

Sok magyar spórolhatna a tévézéssel, de valamiért mégsem teszik

Az energiatakarékos televízióhasználat senkit nem érdekel itthon, sokan azt sem tudják, hogy olcsóbban is tévézhetnének, mint teszik. Minél idősebb valaki, annál nagyobb eséllyel ül le minden nap a tévé, de a fiatal felnőttek közt a legjellemzőbb, hogy a tévé előtt alszanak el.

Szerző(k): Molnár Csaba
01.
19.
10:19
Gattyán György a politika mellett más pályán is "focizik"

Gattyán György a politika mellett más pályán is "focizik"

Tévés sporttá válhat a miniszterelnök jelölti terveket szövögető Gattyán György milliárdos üzletember szívéhez közel álló teqball, amelyet üzletileg is ígéretesebbnek tart, mint eredeti vállalkozását, a Jasmine kukkolószolgáltatást.

Szerző(k): Komócsin Sándor
12.
27.
17:17
Milyen tévé lenne a legjobb vétel?

Milyen tévé lenne a legjobb vétel?

Áll az átlagvásárló a boltban egy halom, ugyanúgy kinéző tévé előtt, vajon hogyan tudja eldönteni, hogy melyiket vegye meg? Hiszen első blikkre tulajdonképpen nincs is itt semmi látnivaló, bármelyiket választhatná. Persze előzetesen szétnézhet a neten a különböző technológiákról vagy a legnépszerűbb márkákról, de manapság akár egy márkán belül is kaphat jobb és kevésbé jó terméket is. A Tudatos Vásárlók Egyesülete tesztjében 137 tévé valós teljesítményét vizsgálta, hogy könnyebb legyen a döntés.

Szerző(k): Molnár Csaba
11.
18.
13:50
Egyre kevesebb embert érdekel a Black Friday

Egyre kevesebb embert érdekel a Black Friday

Nagymértékben csökkent az érdeklődés a konzumtéboly iránt és nem csak a tavalyi, járvánnyal terhelt időszakban. A pénzszórás minősített időszaka 2017-ben volt a csúcson, azóta stabilan leszálló ágban van a bődületes marketingtámogatás ellenére is.

Szerző(k): Molnár Csaba
11.
16.
12:17
Gazdát cserélt két magyar tévécsatorna

Gazdát cserélt két magyar tévécsatorna

Bővíti médiaportfólióját a Progress Media Hungary Kft. - adta hírül a társaság.

Szerző(k): Domokos László
11.
15.
14:47
Indulnak a novemberi akciós vásárlások - igazi zsibvásárnak ígérkezik a Black Friday

Indulnak a novemberi akciós vásárlások - igazi zsibvásárnak ígérkezik a Black Friday

Az akciós vásárlási Black Friday (fekete péntek) napra inkább online rendelnek a magyarok, a várható vásárlók majd’ 90 százaléka tervez az interneten költekezni. Nekik és a fizikai boltokban nyomulóknak ezer- és tízezerszám kínál háztartási kisgépet és szépségápolási eszközt, tévét, laptopot és mobiltelefont az eMAG-Extrem kettős. De személyautót és balatoni apartmant vagy botoxkezelést is be lehet szerezni a fekete pénteken.

Szerző(k): Molnár Csaba
11.
03.
11:57
Egy korszak vége: bejelentést tett a Panasonic

Egy korszak vége: bejelentést tett a Panasonic

Egy hetvenéves történet végére kerül pont azzal, hogy a Panasonic bezárja összes, tévék előállításával foglalkozó üzemét.

Szerző(k): Domokos László
09.
29.
15:36
Médiapiac: mit lehet tenni a nagy platformokkal szemben?

Médiapiac: mit lehet tenni a nagy platformokkal szemben?

A globális reklámbevétel több mint harmada a két legnagyobb globális platformhoz, a Google-t üzemeltető Alphabethez és a Facebookhoz áramlik. Magyarországon az arány egyelőre kisebb (26 százalék), de gyorsan emelkedik. Az online hirdetések piacán a két nagy szereplő piaci részesedése idehaza 60 százalék, és ezzel lassan, de biztosan kiszívják a bevételt a magyar tartalomiparból. Az EU-s és a hazai kormányzati segítség még várat magára, de mit tehetnek a magyar médiapiac szereplői, hogy ellenálljanak a nyomásnak? Az erre a kérdésre adható stratégiai válaszokat tárja fel a Magyar Reklámszövetség és a KPMG közös tanulmánya.

Szerző(k): Economx