Az Európai Hálózatfinanszírozási Eszközből kívánja részben finanszírozni a kormány az újabb elektromos autótöltő pontokat, illetve a Tatabányán megépülő első hidrogén töltőállomást.
Szerző(k): Németh GézaNovember 1-jétől ismét drágább lesz a villanyautó-töltés a MOL-nál.
Szerző(k): Vámosi ÁgostonAz Európai Autógyártók Szövetsége felhívja a figyelmet arra, hogy még mindig elégtelen az elektromos meghajtású autók töltőhálózata az Európai Unióban. A szervezet lobbizik azért, hogy ez megváltozzon.
Szerző(k): Komócsin SándorSzigorít a parkolás és a villanyautó-töltés szabályain az Etele Plaza, mert korábban túl engedékeny volt és sokan csak tölteni jártak a bevásárlóközpontba - írja a Villanyautósok.
Szerző(k): Szász PéterTöbb mint 100 Tesco áruház mellé telepít villanyautó-töltőket a Shell 2025-ig.
Szerző(k): Csernátony CsabaJövő hétfőtől Németországban is fizetni kell az elektromosautó-töltők használatáért nem csak a Lidl, de testvérüzlete a Kaufland parkolóiban is. A közelmúltban Szlovákiában és Csehországban is úgy döntött a Lidl, hogy fizetőssé teszi az eddig vevőcsalogatónak szánt ingyenes szolgáltatást - írja a Villanyautósok.hu.
Szerző(k): Szász PéterNapi 70-100 kilométert tesznek meg a legtöbben hétköznapokon elektromos autójukkal, általában bevásárlásra, munkába járásra, illetve a gyerek szállítására használják, külföldre még kevesen utaznak vele a Jövő Mobilitása Szövetség szerint, főként azért, mert nem minden országban egyszerű a töltésük.
Szerző(k): Szász PéterMégsem omlik össze a hazai villanyautók piaca - írja a Magyar Elektromobilitási és Technológiai Egyesület közleményében. Az új áramár-szabályozás értelmében az e-autósoknal átlagosan 600 forint helyett 1052 forintba fog kerülni 100 kilométer megtétele. Az üzemanyagok hatósági árának kivezetésével viszont sokkal olcsóbb lesz az elektromos, mint a hagyományos autózás.
Szerző(k): Domokos ErikaBár a rezsiemelés részletszabályai még nem ismertek, a szerdán bejelentett számokból kiindulva azok az elektromos autósok, akik otthon töltik járműveiket, elveszítik árelőnyüket a hagyományos hajtású autók tulajdonosaihoz képest. Ha vége az árstopnak ez változik, de a különbség nem lesz olyan tetemes, mint eddig.
Szerző(k): Szász Péter