Jövőre jelenhet meg az utakon a kétüléses tisztán elektromos Microlino, amely durván 4 millió forintnak megfelelő euróba kerül.
Szerző(k): Csernátony CsabaÖsszeáll a Tesco és a Volkswagen, hogy kiépítsék Nagy-Britannia legnagyobb villanyautó-töltő hálózatát. A szolgáltatást nem csupán az áruházlánc vásárlói vehetik majd igénybe.
Szerző(k): Komócsin SándorEgyelőre sehol sem tart a lengyel kormány nagy csinnadrattával beharangozott villanyautó-fejlesztési programjának megvalósítása. A program végrehajtásával megbízott cég titkolja pénzügyi adatait.
Szerző(k): Barabás JúliaEgy fővállalkozó villanyszereléssel bízott meg egy alvállalkozót, de időközben kiderült, hogy az utóbbinak pótmunkákat kell végeznie. Ezt azonban a fővállalkozó nem fizette meg, a bíróságnak kellett köteleznie arra.
Szerző(k): Németh GézaKiüti a balti államok, különösen Litvánia energiaiparát a Fehéroroszországban orosz technológiával, orosz hitelből felépült, hamarosan működésibe lépő atomerőmű. Az ott termelt áramot csak igen drága beruházás árán lehetnek kiszorítani az EU energiapiacáról.
Szerző(k): Komócsin SándorKutyás rendőrökkel szedték le az embereket a villányi vasútállomáson, mert bár borfesztivál volt a településen- A MÁV állítja felkészült a tumultusra és nem ők hívták a rendőröket.
Szerző(k): Szabó DánielAz német gyártók köztük az Audi és a Mercedes egymás után jelentik be az új elektromos modelleket, amelyek például a Tesla konkurensei lehetnek.
Szerző(k): Csernátony CsabaAz egyes közüzemi mérőórák cseréjének a fogyasztók rendszerint nem tulajdonítanak nagy jelentőséget. Pedig ha nem járnak el körültekintően, nem tüntetik fel az ellenőrzéssel kapcsolatos észrevételeiket, és szabálytalan vételezést állapít meg a szolgáltató, több százezer forintos büntetést kaphatnak. A szolgáltató akár bírósághoz is fordulhat, ha nem engedik lecserélni a mérőt. Íme, a Budapesti Békéltető Testület jó tanácsai a fogyasztóknak.
Szerző(k): K. Kiss GergelyKiderült, hogy pontosan milyen elektromos autók vásárlására készült az állam 9 milliárd forintért. A tavaly novemberi adatok szerint itthon kevesebb mint 5000 villanykocsi volt, az állam ennek 20 százalékára kötött szerződést.
Szerző(k): Szabó Dániel