A magyar Ford bemutatta a tisztán elektromos autóját, egy alsó-középkategóriás Focust.
Szerző(k): Csernátony CsabaOrbán Viktor miniszterelnök 54 ezer villanyautót ígért 2020-ra, valamint adókedvezményt a tulajdonosoknak. Ez a prognózis ugyan nem új és sok a nyitott kérdés, ám az biztos, hogy a cél eléréshez elég nagyot kell lépni.
Szerző(k): Csernátony CsabaA Nemzeti Közművekhez tartozó Démász országos egyetemes szolgáltatói engedélyt szerzett; így június 1-jétől a Démász villamosenergia-szolgáltatása további négy és félmillió ügyfél számára érhető el országszerte - közölte a Nemzeti Közművek csütörtökön az MTI-vel.
Szerző(k): K. Kiss GergelyMiközben a kormány újfent harcba hív a piaci alapú rezsidíjak ellen, illetve megvédené a hazai rezsit, addig az elmúlt évben rajtunk kívül szinte az összes európai országban estek a tarifák - értékel a Népszava.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA villanyautó-támogatási rendszer egyelőre nem túl népszerű. Az e-autók ugyanis drágák, kevés az áramkút, ráadásul a magyar piacon nem túl népszerű, a támogatáshoz kötelező casco biztosítás elviheti az állami pénz 33-80 százalékát.
Szerző(k): Csernátony CsabaMegjelent az áramkutakra vonatkozó rendelettervezet.
Szerző(k): Csernátony CsabaÚjabb villanyautó-gyártási tervekről érkezett hír Lengyelországból, amely saját \"nemzeti\" elektromos autó gyártására is készül, továbbá villanyautó-kölcsönzést is indít.
Szerző(k): Barabás JúliaMagyarország versenyképességét - egyebek mellett - úgy kívánja javítani Semjén Zsolt miniszterelnök-helyettes, hogy 16 amperig nem kell csatlakozási díjat fizetni a villanyáram bekötésekor.
Szerző(k): Németh GézaMiután saját elektromos autó gyártását jelentették be a lengyelek, most újabb kezdeményezéssel állt elő az ország egyik legnagyobb energiacége: villanyautó-kölcsönzést indított - igaz, egyelőre csak vállalatoknak.
Szerző(k): Barabás Júlia