A kabinet uniós támogatást kér elektromos autó-töltő hálózat kialakítására, amelyet a Mol-csoport, az E.On-csoport és a Nissan magyarországi leányvállalata közösen valósítana meg 1 milliárd 675 millió forintból.
Szerző(k): Németh GézaAz extrém hideg időjárásra tekintettel 2017. január 19. és január 22. között nem kapcsolja ki a 60 napot meghaladó tartozást felhalmozó lakossági ügyfeleinél az áramszolgáltatást az Elmű-Émász Energiaszolgáltató Zrt. - közölte a társaságcsoport szerdán.
Szerző(k): MTIA Spar-csoport elektromosautó-töltő állomást telepített a soproni Interspar parkolójába. A vállalat a következő években több hipermarketénél helyez majd üzembe hasonló eszközöket, amelyekkel vásárlás közben bármilyen típusú villanyautót fel lehet tölteni.
Szerző(k): EconomxKülönös dolgok történnek a mobiltelefonok és az elektromos autók akkumulátoraihoz nélkülözhetetlen lítium piacán: az ezüstös színű fém ára az egeket ostromolja, ám eközben a bányászata is gyorsan bővül. Senki sem tudja, mi lesz ennek a vége.
Szerző(k): EconomxA Daimler 10 milliárd eurót fordítana villanyautók fejlesztésére - közölte a cég kutatási és fejlesztési igazgatója.
Szerző(k): MTIEgyelőre nem látni, hogyan kerül a magyar utakra 30 ezer villanyautó. Százmilliárdos összegek, áramkútprobléma, mi köze a Molnak az egészhez. Vélemény.
Szerző(k): Csernátony CsabaHarmadik helyezést ért el a Greenergizer nevű magyar startup áramfogyasztást csökkentő innovációjával a közép-európai országoknak meghirdetett varsói KIC InnoEnergy versenyen, amely a fenntartható energiaellátást helyezte a középpontba.
Szerző(k): MTI-EcoA magyar villanyautó-forradalomban fontos tényezője lehet a Nissan tisztán elektromos furgonja. Elmondjuk, miért.
Szerző(k): Csernátony CsabaA négy legnagyobb lengyel energetikai cég nemes egyszerűséggel úgy döntött, hogy saját elektromos autót fog gyártani. Addig már eljutottak, hogy közös vállalatot alapítanak erre a célra, a járműnek még nyoma sincs.
Szerző(k): Barabás Júlia