Európa-szerte forgalomba helyezik az ETR 1000-es vonatokat, amelyek 400 km/h sebességre is képesek felgyorsulni – jelentették be a berlini Innotrans kiállításon, ahol összegyűlt a vasútipari szereplők színe-java. Azt is elárulták, mely országokba érkezik a vasúti csúcsmodell.
Szerző(k): Rádi BalázsA Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetség szerint az utasok többsége nem él a jogaival, de a MÁV-nak is vannak hiányosságai.
Szerző(k): K. R.Az áradások miatt kellett így dönteni.
Szerző(k): G. É.A vonatok pótlására nem lát lehetőséget az osztrák vasút, viszont ha minden jól megy, ez csak egy napig lesz így.
Szerző(k): K. G.A modell hasonló, a termék más: elektromos autó és akkumulátor után vasúti járműveket is gyártatna a kínai gazdaság hazánkban, hogy könnyebben elérje az európai piacot.
Szerző(k): T. E.Nem járnak a vonatok Nagykanizsa és Nagyrécse között, a Budapest-Székesfehérvár-Nagykanizsa vonalon késésekre kell számítani.
Szerző(k): G. É.Ősztől Budapest elővárosában egyre több vonaton nem lesz kalauz, ezzel együtt bővül a mozdonyvezetők feladatköre.
Szerző(k): G. É.Először a hatvani, miskolci, valamint az újszászi, szolnoki, illetve békéscsabai vonalon térhet vissza a vonatforgalom a teljes vonalára a Keleti pályaudvaron.
Szerző(k): G. É.Továbbra is tart a műszaki mentés a Keleti pályaudvarnál vasárnap este történt baleset helyszínén. A vonatok emiatt más állomásokra érkeznek és máshonnan indulnak.
Szerző(k): G. É.