Az ünnepi időszak rávilágít, mennyire komoly problémát jelent, ha túlzásba visszük a vásárlást.
Szerző(k): EconomxAz emberek leginkább a bevásárlást, az azzal járó feszültséget, illetve a tömeget nem szeretik.
Szerző(k): EconomxA cégcsoport Lengyelország építőipari és ingatlanfejlesztési piacának aktív szereplője. A szükséges engedélyek 2024 első félévében lehetnek meg.
Szerző(k): Vermes ÁdámNem érdekli a magyarokat, hogy mennyire környezetbarát az ajándékok csomagolása. Romlott a helyzet.
Szerző(k): EconomxFeltárta a Gazdasági Versenyhivatal (GVH), hogy a Telemarketing International Kft. és osztrák anyacége, a Mediashop GmbH szándékosan megtévesztő kommunikációt folytatott négy terméke esetében.
Szerző(k): EconomxA Nébih szerint rendkívül kockázatos a közösségi médiás felületeken rendelni. A Marketplacen megjelenő tűzifahirdetések több mint felénél például meg sem adják a telefonszámot.
Szerző(k): EconomxNem csupán az ünnepekre, hanem az egész évre nézve általános tapasztalat, hogy a legfontosabb dolgot, a webáruház ellenőrzését, még mindig nagyon elhanyagoljuk – hívta fel az Economx figyelmét a szakértő. Holott, azért erre vannak technikák, megoldások.
Szerző(k): Drávucz PéterA magyar vásárlók már kétszer is meggondolják mennyit költenek karácsonyi ajándékra, ráadásul az infláció és a pénzromlás komolyan beleszól a döntésekbe.
Szerző(k): EconomxA hitelkártyák vásárlás utáni pénzvisszatérítési funkciója konkrét, szabadon újra felhasználható pénzjóváírást jelent a hitelkártyával történő vásárlások után. Ezzel pénzt lehet megtakarítani a hitelkártyás vásárlásokból, amivel megfizethetőbbé válnak a hétköznapi kiadások – különösen igaz ez a karácsonyi bevásárlások előtt.
Szerző(k): Károly Gábor