Digitális szórólappal és extra kedvezményekkel, promóciókkal reagál a Lidl a vásárlók átalakuló igényeire. Az infláció hatására sokkal jobban megnézik a vásárlók egy-egy termék árát, és az ár-érték arányt mérlegelve egyre többen a jó minőségű saját márkás termékeket keresik, de jobban figyelnek az akciókra, kedvezményekre is. Ezért a Lidl vásárlói a hagyományos, újságban meghirdetett akciókon felül is jelentős összeget spórolhatnak a Lidl Plus applikáció segítségével. Az áruházlánc ráadásul a törzsvásárlóknak egyedi kedvezményeket és nyereményjátékokat is elérhetővé tesz.
Szerző(k): Nagy KristófMár nem csak az energiatakarékosabb háztartási gépekből, hanem a napi fogyasztási cikkekből, így például lisztből és étolajból is online keresik a jó árúakat a magyar felhasználók.
Szerző(k): Economx, Hercsel AdélA Magyar Közlönyben megjelent kormányhatározat, valamint a 4iG pénteki felminősítése arra utalhat, hogy napokon belül lezárulhat a Vodafone Magyarország felvásárlása. Az akvizícióhoz csaknem 170 milliárd forint hitel érkezik az MFB-től - írja az Index.
Szerző(k): EconomxAz élelmiszerárstop miatt elsősorban a vidéki kis és családi vállalkozásban működő élelmiszerüzletek szenvednek. A nagy üzletláncok ugyanis a több ezer termékükön szét tudják osztani az árstop okozta veszteséget, a kisboltoknak viszont nincs ilyen lehetőségük.
Szerző(k): Hercsel AdélEgy friss kormányrendelet jelentősen leegyszerűsíti a SZÉP-kártya használatát: 2023 januárjától az eddigi három alszámla helyett egyetlen számlán rendelkezhetünk majd a SZÉP-kártya juttatásunkkal. Most összefoglaljuk és elmagyarázzuk, hogy 2023-ban az új szabályok értelmében hogyan és mire költhetünk a SZÉP-kártyánkkal.
Szerző(k): Hercsel AdélAz ifjú generáció majdnem 90 százaléka ad ajándékot az ünnepen idén, átlagosan 8 embernek.
Szerző(k): Sánta AndrásAhogy közelednek az év utolsó napjai, az ünnepek előtti rohanásban egyre többek számára alapvető szemponttá válhat a mindig friss, széles és átgondoltan strukturált választékot kínáló élelmiszeráruház közelsége. A kényelmes kiszolgálás mellett a kiváló ár/érték arány, sőt, a pénztárosok kedves mosolya is a vásárló alapélményét jelenti. A mindent átható hatékonysággal képviselt dinamizmus piacvezetővé, a fogyasztói igényekre azonnal reagáló, figyelmes kereskedelmi szemlélet pedig olyan márkává tette a Lidl-t, amelyet a vásárlók igazán szeretnek.
Szerző(k): EconomxRekordösszegért vette meg az aiMotive szoftvercéget a Stellantis, amely többek között az Opel, a Fiat és a Peugeot tulajdonosa – közölte az MTI-vel csütörtökön a Széchenyi Alapok.
Szerző(k): EconomxAz Egyesült Arab Emírségek úgy tűnik, hogy 4 milliárd dolláros üzletet kötött önmagával. Az Abu Dhabi Nemzeti Olajtársaság (ADNOC) szerdán 25 százalékos részesedést szerzett a 16 milliárd dolláros osztrák OMV olajipari csoportban a Mubadala, az Egyesült Arab Emírségek vagyonalapjától.
Szerző(k): Horváth Tibor