Karbantartás miatt november 29-én 0:45 és 2:45 között az internetes fizetési szolgáltatás nem lesz elérhető - figyelmezteti az ügyfeleket a Magyar Államkincstár.
Szerző(k): Herman BernadettA dán kézben lévő Jysk nemzetközi és magyarországi szinten is rekorderedményekről számolt be. A cég a kedvezőtlen gazdasági környezetben is folytatja a terjeszkedést.
Szerző(k): EconomxNagyon sok kiskereskedelmi üzlet, ezen belül élelmiszerboltnak mondhattak búcsút a vásárlók az elmúlt alig több mint másfél évtizedben és a járvány előtti szinthez képest is több ezer egységgel szűkült a magyarországi hálózat.
Szerző(k): EconomxSzokatlan termékekkel jön az Aldi: a boltlánc tovább bővíti a saját logójával ellátott ruhakollekcióját. Az Aldi Originals névre hallgató termékek között van zokni és sportpulóver is. A boltlánc azután lépett, hogy a konkurens Lidl kék-sárga színekben pompázó, eredetileg viccnek induló tornacipője kultikus darab lett.
Szerző(k): Csernátony CsabaA hibrid fizetési módszert teszteli a brit Tesco, de számos más újdonság is megjelent az üzletekben világszerte. Akad olyan kiskereskedelmi cég, ahol a mobilszkennelés jelentősen megdobta a forgalmat.
Szerző(k): Csernátony CsabaAz ünnepi időszakban az európai vásárlók csaknem fele, 41 százaléka elsősorban üzletekben vásárol, további 20 százalékuk interneten is, és a legtöbben az akciós termékeket keresik - derül ki az Oracle kereskedelmi felméréséből.
Szerző(k): EconomxKiszámíthatatlannak ígérkezik az amerikai ünnepi szezon, a kiskereskedők és a fogyasztók még mindig nem tudják, hogy mennyit és milyen árukra költenek majd. A rekordközeli infláció és az ukrajnai háború csak fokozta az általános nyugtalanságot.
Szerző(k): Horváth TiborMíg hagyományosan november utolsó hétvégéje volt a kiskeresdelemben a nagy leárazások és a karácsonyi vásárok kezdete, addig ma szinte hónapokig tartanak az akciók.
Szerző(k): EconomxMagyarországon tízből ketten napi legalább egy-két órát tévéznek, de a magyarok 18 százalék öt óránál is többet ül a tévéképernyő előtt egy friss kutatás szerint. Az emberek számára az energiatakarékosság helyett még mindig az ár az elsődleges szempont a vásárlásnál, új készüléket mindössze a magyarok 13 százaléka venne a következendő egy évben.
Szerző(k): Nagy Martin