Az infláció és a gyártási költségek emelkedése elérte az édesipari szereplőket is. Mikulásra készülve a csokifiguráknál tapasztalhatnak kiugró drágulást a vásárlók.
Szerző(k): Szabó DánielKarácsonyi ünnepi kiadásokra százezer forintot terveznek költeni átlagosan a magyarok idén, ebből 47 500 forintot szánnak ajándékra - derül ki a Cofidis Hitelmonitor legfrissebb, negyedik negyedéves kutatásból.
Szerző(k): Szabó DánielEgy friss felmérés alapján előző évhez képest nőtt azoknak a száma, akik vásárolni szeretnének a Black Fridayen, a válaszadók legnagyobb része bruttó 30 ezer és 60 ezer forint közötti összeget tervez elkölteni.
Szerző(k): Csernik-Varga AdriennHétfőtől már a krumplinak és a tojásnak is szerepelnie kell azokon a táblákon, amelyeket az üzletek bejáratánál kell kitenni.
Szerző(k): Csernátony CsabaA Romániában élő vásárlók idén több mint 200 ezer forintnak megfelelő összeget szánnak arra, hogy kihasználják a fekete péntek címén futó akciókat, amire valóban nem egy napjuk, hanem több hetük lesz.
Szerző(k): Komócsin SándorA jelenlegi árakon egy kiló csirkemellfilén 500 forintot nyerhet a vásárló az árstopnak köszönhetően, az étolajnál és a lisztnél is 100 forintos nagyságrendű ez a nyereség, ám más termékek árában ő és más vevők megfizetik ezt a támogatást. A Buksza összeállításából kiderül, mennyi bukót okoznak más termékeken az ársapkás élelmiszerek.
Szerző(k): Csernátony CsabaEgy CBA Príma üzletben már 30 darabban maximalizálják az egy vásárló által megvehető hatósági áras tojások számát - szúrta ki az Mfor.hu a Diétás Magyar Múzsa posztját.
Szerző(k): Szász PéterÁrsapkát kaptak a tojások, amelyekből nagyon sokféle van a tojó tyúkok tartásától és a tojás méretétől függően. Ahogy az árstop előtt, utána is érdemes a kilós árat is nézni vásárláskor. A Buksza becslése szerint az ársapkás ár alapján az L-es tojások akár olcsóbbak is lehetnek, mint az M-es társaik, miközben darabra az utóbbiak olcsóbbak.
Szerző(k): Csernátony CsabaMegjelent a hagyományosan a brit karácsonyi vásárlási őrület kezdetét hagyományosan jelző reklámklip a John Lewis áruházlánctól. A film a körülmények függvényében jellemzően a cukiság vagy a szociális érzékenység körül forog, ezúttal nem meglepő módon az utóbbi a téma - persze, nem hiányzik belőle a cukiság sem.
Szerző(k): Molnár Csaba