vásárlás

11.
23.
13:15
Jókora többségben vannak az akcióvadászok

Jókora többségben vannak az akcióvadászok

A mobileszközök egyre inkább a mindennapi élet magától értetődő részévé válnak, a Visa legfrissebb kutatása szerint a magyar válaszadók 62 százaléka előszeretettel használja okostelefonját az interneten vásárlásra és fizetésre, közel a negyedük - konkrétan a 23 százalékuk - pedig a boltokban is azzal fizet - derül ki a Visa kártyatársaság felméréséből.

Szerző(k): Csernátony Csaba
11.
22.
11:41
Méregdrága luxustáska 86 százalékkal olcsóbban: inkább engedje el!

Méregdrága luxustáska 86 százalékkal olcsóbban: inkább engedje el!

A Black Friday-akciósorozat a kiberbűnözőknek is főszezont jelent. Az irreális ajánlatokkal jobb nem foglalkozni.

Szerző(k): Csernátony Csaba
11.
22.
10:04
Félmilliárdos napokat produkáltak a magyar vásárlók

Félmilliárdos napokat produkáltak a magyar vásárlók

Jelentősen eltér a vásárlások átlagértéke a Jysk fizikai üzletekben és az online boltban. Előbbiekben 12 ezer forintról van szó, utóbbiban 32 ezer ugyanez. Az is kiderül a boltlánc számaiból, hogy napi átlagban mennyivel nőtt a forgalom a karácsonyi célegyenesben.

Szerző(k): Csernátony Csaba
11.
22.
09:10
Akciós árak, kedvezmények, kuponok: vége a trükközésnek

Akciós árak, kedvezmények, kuponok: vége a trükközésnek

A GVH hasznos videót készített kereskedőknek arról, hogyan kell szabályosan akciózni. A vásárlóknak is érdemes megnéznie, hogy elkerülhessék a bolti trükközéseket.

Szerző(k): Csernátony Csaba
11.
22.
08:20
NAK: érdemes a magyar halat választani

NAK: érdemes a magyar halat választani

A halászati ágazat már javában készül a karácsonyi szezonra, a hazai haltermelés közel 40 százaléka ilyenkor kerül az asztalra. Idén is kiváló minőségben, nagy választékban lehet majd friss halhoz jutni – derül ki a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) és a Magyar Akvakultúra és Halászati Szakmaközi Szervezet (MA-HAL) közös közleményéből.

Szerző(k): Csernátony Csaba
11.
21.
20:30
Végre felfigyeltek a Black Friday személyiségromboló hatásaira is

Végre felfigyeltek a Black Friday személyiségromboló hatásaira is

Vásárlási kényszer, felesleges termékek vásárlása, túlköltekezés, vásárlásfüggőség. Ismét tombol a Black Friday túlfogyasztást a végtelenségig pörgető időszaka, ami személyiségromboló hatással is járhat. Ilyenkor pedig még fontosabbá válik a tudatos fogyasztással kapcsolatos jó gyakorlatok kiemelése és a negatív környezeti hatások említése.

Szerző(k): Molnár Csaba
11.
20.
14:40
Eltanácsolják a kis boltoktól a vásárlókat Szerbiában

Eltanácsolják a kis boltoktól a vásárlókat Szerbiában

Szerbiában is sokkal nehezebbé vált a családok megélhetése, mint korábban, ezért azt tanácsolják a szakemberek, hogy a vásárlók kerüljék a kisebb boltokat, amelyek elkerülhetetlenül drágábbak, mint az áruházak.

Szerző(k): Komócsin Sándor
11.
19.
12:44
Lombfúvót hívott vissza a magyar Lidl

Lombfúvót hívott vissza a magyar Lidl

A gyártó visszahívta a Lidl-üzletekben október közepétől kapható lombfúvót. A készüléket a boltlánc blokk nélkül is visszaveszi.

Szerző(k): Csernátony Csaba
11.
19.
11:11
Fordulat a magyar boltokban: így néz ki a történet

Fordulat a magyar boltokban: így néz ki a történet

Jól látható az élelmiszerboltokban az egyre durvább infláció, ez hónapok óta visszafogja a kiskereskedelem teljesítményét.

Szerző(k): Csernátony Csaba
11.
18.
18:13
A háztartások angyalarcú gyilkosa is a vásárlási őrület sztártermékei között

A háztartások angyalarcú gyilkosa is a vásárlási őrület sztártermékei között

Péntek délig öt és fél milliárd forint összértékben több mint 210 ezer terméket rendeltek meg a hazai vásárlók az eMAG Black Friday kampánya keretében. A látogatói adatokból az látszik, hogy a felhasználók a korábbi éveknél tudatosabbak, alaposan szétnéznek az oldalon a rendelésük feladása előtt. Ugyanakkor valami véglegesen megbicsaklott az Amerikából érkező vásárlási őrületben: sztártermék a klotyópapír és az öblítő is.

Szerző(k): Molnár Csaba