Négyszeresére nőtt a Lidl nyeresége a legutóbbi üzleti évben az Egyesült Királyságban, mialatt árbevétele 1,5 százalékkal bővült. A legutóbbi hónapban a lánc 58 millió font értékű vásárlást „nyert el” a nagy élelmiszerboltoktól az elmúlt hónapban.
Szerző(k): Molnár CsabaVan olyan bevásárlóturista Magyarországon, aki azt állítja, hogy a határ szlovákiai oldalán lévő Lidl-áruházban 13 ezer forinttal olcsóbban tud lebonyolítani egy nagy bevásárlást, mint a magyar oldalon.
Szerző(k): Komócsin SándorA vártnál jobban, nyolc hónapja a legnagyobb mértékben nőtt a kiskereskedelmi forgalom októberben az Egyesült Államokban a washingtoni kereskedelmi minisztérium statisztikai intézete, az U.S. Census Bureau szerdai jelentése alapján.
Szerző(k): Szász PéterNovember közepén indul a játékpiac legerősebb időszaka: idén az éves forgalom fele valósul meg a karácsony előtti másfél hónapban, 15 százalékos kosárérték-növekedés várható a tavaly év végi hajrához képest. A gazdasági helyzet ellenére a családok nem terveznek sokkal kevesebbet ajándékokra költeni, a legtöbb gyerek társast, Legót és kreatív készletet, fejlesztő játékot talál a karácsonyfa alatt.
Szerző(k): Molnár CsabaAz NMHH csereprogramjában 40 ezer forintos készüléktámogatás vehető igénybe azoknak, akik a korszerűtlen telefonjaikat 4G- vagy 5G-képes eszközökre cserélnék.
Szerző(k): Nagy MartinA Jysk megnézte, mi történt a magyar lakásokban. Kiderült az is, mekkora ingatlant szeretnének a magyarok.
Szerző(k): Csernátony CsabaNémely márkás élelmiszer ára drámai mértékben, az átlagos élelmiszer-inflációnál is gyorsabban nőtt egy Nagy-Britanniában végzett felmérés szerint. A konklúzió a magyar választók számára is fontos: kell, hogy legyen a boltokban választási lehetőség az egyes termékcsoportokban.
Szerző(k): Szász PéterAz infláció és a gyártási költségek emelkedése elérte az édesipari szereplőket is. Mikulásra készülve a csokifiguráknál tapasztalhatnak kiugró drágulást a vásárlók.
Szerző(k): Szabó DánielKarácsonyi ünnepi kiadásokra százezer forintot terveznek költeni átlagosan a magyarok idén, ebből 47 500 forintot szánnak ajándékra - derül ki a Cofidis Hitelmonitor legfrissebb, negyedik negyedéves kutatásból.
Szerző(k): Szabó Dániel