A jövőben a BDPST Hotel Management Zrt. üzemelteti a Lifestyle Hotel Mátrát. A négycsillagos mátraházi szállodát októberben meg is vette a BDPST Zrt. A hotelt eddig a Hunguest üzemeltette, a tulajdonosa Mészáros Lőrinc Talentis-cégcsoportja volt.
Szerző(k): Domokos ErikaSzombaton és vasárnap nyitva lesznek a boltok, hétfőn azonban a többségük bezár. Aznap azért marad lehetőség élelmiszer-vásárlásra.
Szerző(k): Csernátony CsabaBeindult az ünnep előtti vásárlási láz az Egyesült Királyságban. A brexit hatására jelentős az áruhiány, ezért többen már most felkészülnek a karácsonyi időszakra. Az Aldinál 45 százalékkal nőtt a karácsonyi édességek eladása, a baromfitenyésztők figyelmeztetése miatt pedig a mélyhűtött pulykák iránti kereslet ugrott meg.
Szerző(k): Csernátony CsabaA hír, hogy a nagy AdBlue-előállítók korlátozzák termelésüket, kisebb pánikot okozott a piacon, ami felhajtotta az árakat és egyes kutakon készlethiányt is előidézhet. Ellátási gondok azonban nem lesznek - mondta Grád Ottó, a Magyar Ásványolaj Szövetség főtitkára.
Szerző(k): Szász PéterElsősorban ár alapján választanak elektronikai eszközt a magyarok, a termék márkája közepesen meghatározó szempont, míg dizájnja szinte alig. A porszívóért megőrülnek a vásárlók, de komoly a tolongás a mikrohullámú sütőért és a kávéfőzőért is. Az 50 ezer forint alatti termékeknél nem tökölnek sokat, hogy vegyék vagy sem.
Szerző(k): Molnár CsabaRomániában is megváltoztatta a fogyasztói szokásokat a koronavírus-járvány, megszakadt az a folyamat, hogy a vevők hajlandóak voltak többet fizetni a márkás termékekért.
Szerző(k): Komócsin SándorEzúttal 16 darab Mengyán (Fajó) András képet vásárolt a jegybank 126,4 millió forintért, a becsült ellenérték ettől több, 138,9 millió forint volt. Az MNB idei műtárgy vásárlása már közelíti az egymilliárd forintot.
Szerző(k): Németh GézaRuházati vagy divatboltba a magyarok csak elvétve tévednek be, szinte már az alsóneműket is az interneten szerzik be. Sőt, csaknem tizedük már egyáltalán nem vásárolna ilyen terméket ebben az évben. A divatboltok csak a Black Friday-ban reménykedhetnek, de akkor is inkább a neten várható komolyabb tolakodás.
Szerző(k): Molnár CsabaTovább növeli a fizikai bolthálózatát az Aldi a brit piacon: a boltlánc a következő két évben minden héten új boltot nyit. A cég szerint a brit vásárlók 88 százaléka fizikai üzletekben szeretné intézni a bevásárlást, ezért ezek vannak a fókuszban, nem pedig az online értékesítés. A pandémia miatt azonban a brit piacon például tíz év óta először vesztettek a piaci részesedésükből az olyan online vásárlást nem vagy csak korlátozottan kínáló cégek mint az Aldi vagy a Lidl.
Szerző(k): Csernátony Csaba