vásárlás

09.
21.
12:12
Úgy fest, a pandémia alatt rengetegen belevágtak a lakásfelújításba

Úgy fest, a pandémia alatt rengetegen belevágtak a lakásfelújításba

A friss adatok szerint például lakberendezési tárgyakra 850 milliárdot költöttek az első félévben. A kütyük piaca megy, a ruházati cikkeké viszont továbbra sem tud magához térni.

Szerző(k): Molnár Csaba
09.
20.
11:06
Élelmiszer-vásárlás: jön a hibrid világ

Élelmiszer-vásárlás: jön a hibrid világ

Bár egyre népszerűbbek és egyre inkább terjeszkednek az élelmiszert akár 15 percen belül is házhoz szállító cégek, az online platformok továbbra is egyszámjegyű részesedéssel rendelkeznek az élelmiszerpiacon. A jövő a hibrid szolgáltatóké lesz, azaz a széles választékot és a villámgyors kiszállítást egyaránt megkaphatják a vevők.

Szerző(k): Csernátony Csaba
09.
20.
10:43
Rekordot döntött a magyar Lidl

Rekordot döntött a magyar Lidl

A magyarországi Lidl-boltok 45 százalékkal növelték a görögdinnye-forgalmukat az idén.

Szerző(k): Csernátony Csaba
09.
20.
09:25
Előnyben a használt autók a magyar piacon - Opel Astra, Ford Focus és VW Golf a toplistán

Előnyben a használt autók a magyar piacon - Opel Astra, Ford Focus és VW Golf a toplistán

Több mint 534 ezer használt autó talált gazdára az idén Magyarországon, ami 3,5 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit.

Szerző(k): Csernátony Csaba
09.
18.
15:42
Ébresztőt fújnak karácsony előtt az áruházak: a bosszú ünnepe közeleg

Ébresztőt fújnak karácsony előtt az áruházak: a bosszú ünnepe közeleg

Az elmúlt évihez képest egyfajta bosszú karácsonyra számíthatunk idén, mivel tavaly a koronavírus-járvány tönkre tette az ünnepeket, és sokan most próbálják majd "kiköszörülni a csorbát", és ehhez a kormányok osztogató gazdaságpolitikájának köszönhetően van is pénzük. A nagy kereslettel szemben azonban bizonytalan kínálat áll.

Szerző(k): Komócsin Sándor
09.
18.
07:40
Változás a Lidlben: jelzőlámpákat kapnak az újabb termékek

Változás a Lidlben: jelzőlámpákat kapnak az újabb termékek

Teák, kávék és forró csokik alakulnak át a Lidlnél: a skóciai üzletekben a közlekedési lámpák jelzéseit használó ökocímkék kerülnek a termékekre, és segítenek eligazodni a vásárlóknak. Az új jelzések az adott terméke környezetre gyakorolt hatását mutatja. A Lidl a brit boltokban is bevezette a jelzőlámpás rendszert, ott azt jelzik, mennyire egészséges az adott élelmiszer.

Szerző(k): Csernátony Csaba
09.
16.
11:27
Irdatlan pénzt költenek el a weben a magyarok

Irdatlan pénzt költenek el a weben a magyarok

Az idei első félévben hazai és a külföldi webáruházakban 1278 milliárd forintot költöttek el a magyarok, 16 százalékkal többet, mint korábban. És ennek a pénznek 40 százalékát külhonos webáruházban verték el. A legnagyobb szelet persze a weben is a boltos cucc

Szerző(k): Molnár Csaba
09.
16.
07:08
Kiderült, milyen autót vennének a magyarok anyagi korlátok nélkül

Kiderült, milyen autót vennének a magyarok anyagi korlátok nélkül

A magyarok szívesen vásárolnának teljesen elektromos vagy tölthető hibrid autókat - derült ki a Napi.hu számára a Pulzus Kutató által készített friss közvélemény-kutatásból.

Szerző(k): Csernátony Csaba
09.
15.
10:43
Szétkapták a vásárlók a boltokat augusztusban

Szétkapták a vásárlók a boltokat augusztusban

Augusztusban is többet költöttek a vásárlók a boltokban, a hazai boltos világ eladott árumennyiségben 4 százalékkal vastagodott. A nyári boltos hónapok a korábbiaknál is erősebbek: a járvány visszavonulásával a boltok kisebb-nagyobb hullámhegyeken tartózkodtak. Hosszabb távon azonban nagyon hiányzik a kereskedők életéből a járvány miatt kiesett nagyjából egy év.

Szerző(k): Molnár Csaba
09.
15.
07:49
Kihívót kapott a hagyományos paprika Magyarországon

Kihívót kapott a hagyományos paprika Magyarországon

A magyarok szeretik a paprikát, majdnem mindenki vásárolt a zöldségből. Bár a hagyományos paprika még mindig nagyon megy, egyre többen keresik az édesebb spéci paprikákat.

Szerző(k): Csernátony Csaba