A koronavírus járvány első hullámához képest több magyar szülő vásárolt új számítástechnikai eszközt gyermekének a második és harmadik Covid hullám alatt a Budapest Bank friss kutatása szerint, amelyre átlagosan 132 ezer forintot költöttek. Ugyan a legtöbben továbbra is készpénzzel fizetnek, a kártyás fizetés is egyre elterjedtebbé válik.
Szerző(k): Herman BernadettA használt autók ára húsz százalékkal nőtt az egy évvel ezelőttihez képest, de az eladók 30 százalékkal kérnek többet öreg verdáikért. Már nem a luxusautók a használt autók sztárjai.
Szerző(k): Komócsin SándorHétfőtől ismét igényelhető vissza nem térítendő állami támogatás új elektromos autók vásárlásához - közölte hétfőn az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) körforgásos gazdaság fejlesztéséért, energia- és klímapolitikáért felelős államtitkára, Steiner Attila. - Ma is másfél óra alatt kimerült a pályázati keret.
Szerző(k): Szabó DánielFél évig kedvezményesen vásárolhatnak az elfogadóhelyeken a véradók az Önkéntes véradó virtuális kártyával hétfőtől - adta hírül az Országos Vérellátó Szolgálat (OVSZ) a véradók világnapja alkalmából.
Szerző(k): Domokos LászlóKülföldről is kell hozni szamócát, mert nincs elég. Szamócakörkép, árakkal.
Szerző(k): Csernátony CsabaCombos növekedést értek el májusban a magyar élelmiszerboltok, a két évvel korábbihoz képest 20 százalékkal nőtt a forgalom.
Szerző(k): Csernátony CsabaTöbb mint 140 millió forintért vásárol mérőműszereket az ITM, hogy hatékonyabban ellenőrizhesse a munkavédelmi előírásokat.
Szerző(k): Csernátony CsabaApró előnnyel vezet a dm a Rossmann előtt a magyar vásárlók körében, ám a nők inkább az utóbbit favorizálják - derül ki a Napi.hu számára a Pulzus Kutató által készített friss közvélemény-kutatásból.
Szerző(k): Csernátony CsabaA magyarok több mint egyharmada a megváltozott körülmények között is legalább heti egyszer jár bevásárlóközpontba, a legfontosabb döntési szempont a „plázázásnál” a teljes lakosság esetében az elérhető kínálat, míg az idősek számára a megközelíthetőség. A férfiak minden vizsgált korcsoport esetén gyakoribb plázalátogatónak számítanak, mint a nők.
Szerző(k): Molnár Csaba