Elképesztően megszaladt az ünnepek alatt lebonyolított bevásárlások átlagos összértéke fejenként.
A pandémia alatt tapasztalt örült költekezések után a vásárlók az értékek felé fordulnak. Az Ikea pedig emiatt ismét felragyoghat. ...
A PwC Magyarország és a Publicis Groupe Hungary közös kutatása szerint veszített a Black Friday a vonzerejéből, de továbbra is 100 ...
Minden generációra más és más vásárlási szokás jellemző, ezért a kereskedők személyreszabott stratégiákkal célozzák meg a fogyasztói bázisokat. Összefoglalónkból kiderül, miért van az, hogy a baby boomerek ugyanahhoz a márkához ragaszkodnak, miért takarít meg többet az Y nemzedék és miért óvakodnak a Z generáció tagjai a hitelfelvételtől. A változó tendenciákról az Oeconomus Gazdaságkutató Alapítvány elemzőit kérdezte az Economx.
Szerző(k): Balatoni LillaEgy felmérés szerint negatívan hat a vásárlókra, ha bármilyen eszközre rá van írva a mesterséges intelligencia kifejezés.
Szerző(k): Zádori BenceGyakoribb tömegközeledés, tévétorna, vadászat a szállodai leárazásokra: csupán néhány régimódi dolog, amihez a fiatalabb generáció kénytelen visszatérni az infláció és a magas kamatok miatt.
Szerző(k): Zádori BenceA közösségi médiafelületek használata ma már a fiatalok mindennapjainak részévé vált, ezért az NMHH kiemelt figyelmet fordít az ezen felületek kínálta lehetőségekre és kockázatokra.
Szerző(k): Horváth Tibor