Közeleg a kiskereskedelem év végi csúcsszezonja. A Black Friday a profitmaximalizálás mellett arra is jó apropó a vállalatok számá ...
Bár a digitális fizetések infrastruktúrája és használata folyamatosan fejlődik Magyarországon, a tudás terén továbbra is komoly le ...
A családra és pihenésre fordítja a magyarok többsége a főzéssel és bevásárlással megspórolt időt. A Wolt friss, felhasználói szoká ...
A mai huszonévesek már nem lődörögnek csak úgy a bevásárlóközpontokban, mivel javarészt vizuális tartalmakon nőttek fel. A Pinterest ezt az élményt szépen összefűzte a vásárlással, és a terv bejött.
Szerző(k): Zádori BenceA mai Z generáció, vagy Zoomerek 64 százaléka követ influenszereket, átlagosan napi 4,6 órát töltenek online. Náluk a költésen belül a legkomolyabb tételt az ételrendelés jelenti.
Szerző(k): Nagy László NándorA GfK gazdaságkutató mérése szerint a várt javulás helyett februárra tovább romlott a német fogyasztói hangulatindex.
Szerző(k): Gulyás ÁbelElképesztően megszaladt az ünnepek alatt lebonyolított bevásárlások átlagos összértéke fejenként.
Szerző(k): Sándor Zoltán