Aki használja az internetet, pláne vásárolt már online, szinte biztosan találkozott már az úgynevezett sötét mintázatokkal.
Szerző(k): Hercsel AdélDigitális szórólappal és extra kedvezményekkel, promóciókkal reagál a Lidl a vásárlók átalakuló igényeire. Az infláció hatására sokkal jobban megnézik a vásárlók egy-egy termék árát, és az ár-érték arányt mérlegelve egyre többen a jó minőségű saját márkás termékeket keresik, de jobban figyelnek az akciókra, kedvezményekre is. Ezért a Lidl vásárlói a hagyományos, újságban meghirdetett akciókon felül is jelentős összeget spórolhatnak a Lidl Plus applikáció segítségével. Az áruházlánc ráadásul a törzsvásárlóknak egyedi kedvezményeket és nyereményjátékokat is elérhetővé tesz.
Szerző(k): Nagy KristófAhogy közelednek az év utolsó napjai, az ünnepek előtti rohanásban egyre többek számára alapvető szemponttá válhat a mindig friss, széles és átgondoltan strukturált választékot kínáló élelmiszeráruház közelsége. A kényelmes kiszolgálás mellett a kiváló ár/érték arány, sőt, a pénztárosok kedves mosolya is a vásárló alapélményét jelenti. A mindent átható hatékonysággal képviselt dinamizmus piacvezetővé, a fogyasztói igényekre azonnal reagáló, figyelmes kereskedelmi szemlélet pedig olyan márkává tette a Lidl-t, amelyet a vásárlók igazán szeretnek.
Szerző(k): EconomxKarácsonykor a sérült termékek visszaküldése 18,1 milliárd eurós kárt okozhat az európai vállalatoknak. Tavaly a vásárlók 45 százaléka kapott kézhez sérült csomagot, ez 377 millió problémás terméket jelentett, amelyek darabonként átlag 47,94 euróba kerültek.
Szerző(k): EconomxMég a világ egyik leggazdagabb országa, az Egyesült Államok jómódú fogyasztóit sem hagyta érintetlenül az évtizedek óta nem látott nagyságúra nőtt infláció. Ennek legjobb bizonyítéka, hogy az alacsony árainak köszönhetően sikeressé vált Walmart áruházlánc úgy tapasztalja, egyre több olyan vásárolója van, aki korábban kerülte az áruházait. Ugyanakkor nem várnak nagyon fényesen csillogó karácsonyi szezont.
Szerző(k): Komócsin Sándor, Csernátony CsabaA brit kiskereskedelmi dolgozók kétharmada szerint súlyosbodtak az ellenük irányuló verbális és fizikai támadások. Az agresszivitás elsődleges oka a brutálisan megemelkedett árak.
Szerző(k): Molnár CsabaA fogyasztói árak emelkedése szeptemberben átlépte a lélektani 20 százalékot, de ezen belül is a leginkább fájdalmas élelmiszer-drágulás 35,2 százalékos volt. Pulzus kutató, lapunk megbízására készített felmérése szerint is óriási teher a bevásárlás egy családnak, sokan 50-80 ezer forinttal többet hagynak a boltban havonta, mint egy évvel korábban.
Szerző(k): Szász PéterRomlott a magyar vásárlók helyzete a németekéhez képest az elmúlt egy évben, derül ki egy olyan fogyasztói kosárból, amelyet a magyar és a német Lidlben is levásároltak 2021 és 2022 őszén.
Szerző(k): Komócsin SándorNyájakban érkeznek a jó ár-érték arányú ajánlatokat kereső vevők a versenytársaktól az Aldi áruházaiba az Egyesült Királyságban, derül ki a vállalat beszámolójából és hasonló a helyzet a Lidllel is.
Szerző(k): Komócsin Sándor