vásárló

06.
08.
19:19
Újabb súlyos bűnnel vádolják az oroszokat

Újabb súlyos bűnnel vádolják az oroszokat

Az amerikai kormány szerint orosz teherszállító hajók azzal próbálkozhatnak, hogy az orosz megszállás alá került ukrajnai területekről lopott gabonát értékesítsenek olyan afrikai országoknak, amelyek súlyos élelmiszer-ellátási gondokkal és drágulással néznek szembe a világpiacon éppen a háború nyomán kialakult gabonaellátási zavarok miatt. Nagy a kísértés, hogy ne nézzék az áru forrását, de nagy a kockázata is ennek.

Szerző(k): Komócsin Sándor
05.
31.
11:07
Merészet lépett a Decathlon

Merészet lépett a Decathlon

A tatabányai Decathlon immár kizárólag önkiszolgáló pénztárakkal várja vásárlóit. A kereskedőcég a nagy automatizációs projektekből évi több tízezer megspórolt munkaórát és országos átlagban mintegy 2 éves megtérülést vár.

Szerző(k): Tér Diána
05.
19.
12:25
Kiakadtak a netezők a Guccira: nem vízálló a méregdrága esernyő

Kiakadtak a netezők a Guccira: nem vízálló a méregdrága esernyő

Nem vízálló az Adidas és a Gucci 990 eurós esernyője, amely a divatrajongók széles körében most nagy felháborodást váltott ki Kínában.

Szerző(k): Tér Diána
05.
10.
08:41
Mennyivel drágulnak valójában az élelmiszerek? Itt a válasz

Mennyivel drágulnak valójában az élelmiszerek? Itt a válasz

A KSH adatánál jóval nagyobb élelmiszerár-növekedést tapasztaltak a Telex sajtómunkásai, akik felmérték ugyanannak a vásárlói kosárnak az árát december közepén és május elején. Egy olyan termék volt, aminek csökkent az ára.

Szerző(k): Komócsin Sándor
05.
05.
11:08
Esély sincs a megfizethető élelmiszerárakra

Esély sincs a megfizethető élelmiszerárakra

Nincs még vége a drágulásnak, mivel az élelmiszeripar egyre nagyobb számlát nyújt be a boltoknak, márciusban már negyedével nőttek az átadási árak. Ez alól persze az árstopos termékkör sem kivétel. Ezért védi a vásárlót az árstop, aminek viszont egyszer vége lesz, és akkor el lehet felejteni az októberi árcédulát.

Szerző(k): Molnár Csaba
04.
26.
06:00
A kkv-k számára egyelőre reménytelen útvesztő az e-kereskedelem

A kkv-k számára egyelőre reménytelen útvesztő az e-kereskedelem

Az online ügyintézésnél és vásárlásnál az idő és az egyszerűség a döntő, és ezeket egyelőre kevés kisebb cég tudja biztosítani. Ha a folyamat bonyolult vagy sok időt vesz igénybe, egyetlen kattintással megszakadhat, az adatok elemzése nélkül pedig a vállalkozás még csak azt sem fogja tudni, miért. Elmúltak tehát azok az idők, amikor egy kkv a garázsban barkácsolt rendszerrel is sikeres tudott lenni az online piactereken, nekik is szükségük van olyan ügyfélszolgálati technológiára, ami végig látja, segíti és elemzi a vásárló igényeit és választásait, hogy a vásárlás befejezett legyen és a vevők máskor is visszatérjenek.

Szerző(k): Molnár Csaba
04.
13.
11:35
Nehéz évek jönnek a boltos világban: kevesebb akció, növekvő áruhiány

Nehéz évek jönnek a boltos világban: kevesebb akció, növekvő áruhiány

Fel lehet készülni a legrosszabbra: kevesebb lesz az akció is, de egyre több a hiányzó áru. Az elmúlt öt esztendő alatt tizedével csökkent az iparcikkes boltok száma. A járványkorlátozások után a háborús következmények húzzák vissza az iparcikkes piacot. Magyarországon is helyezkedhetnek a háború miatt az ukrán-orosz piacokon bezárt márkák. Mindeközben a magyar webáruházak is befékeztek.

Szerző(k): Molnár Csaba
03.
31.
08:00
Ilyen árakon is keresik a bort a Lidl polcain, kiderült, mit kedvelnek a magyarok

Ilyen árakon is keresik a bort a Lidl polcain, kiderült, mit kedvelnek a magyarok

Egyre tudatosabbak a magyar vásárlók a borválasztás során, a keresletet tekintve pedig ma már gyakrabban válogatnak a magasabb minőségű borok közül, nem csak az ünnepek idején – tudta meg a Napi.hu Tőzsér Judittól, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetőjétől. Az áruházlánc polcain elérhető borok sokszínűsége, sokfélesége eredményeként a borfogyasztás széles célcsoportok számára vonzó, mindenki megtalálja az alkalomhoz és ízléséhez illőt. Nem utolsó sorban ennek köszönhető, hogy a Lidl újabb rekordot döntött a borértékesítés terén 2021-ben, és tovább erősítette vezető borexportőri pozícióját.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
02.
03.
12:28
Ki nyeri az Aldi-Lidl csatát külföldön és Magyarországon?

Ki nyeri az Aldi-Lidl csatát külföldön és Magyarországon?

Nagy-Britanniában az infláció a két nagy német diszkontlánchoz, az Aldihoz és a Lidlhez tereli a vásárlókat, mivel több tíz ezer forinttal növelte a háztartások éves élelmiszer-kiadásait. Az Aldi-Lidl versenyét más nyerte ott, mint Magyarországon.

Szerző(k): Komócsin Sándor, Csernátony Csaba
02.
03.
08:47
Magyar zöldséget-gyümölcsöt vesz a magyar, ha fel tudja ismerni

Magyar zöldséget-gyümölcsöt vesz a magyar, ha fel tudja ismerni

A magyarok többsége hajlandó többet fizetni a hazai zöldségért és gyümölcsért és úgy érzi, hogy ezeknek jobb az ízük, a dolog szépséghibája, hogy 40 százalékuk nem tudja származási helye alapján megkülönböztetni a termékeket.

Szerző(k): Komócsin Sándor