Hat magyar véleményvezért vádolt meg tisztességtelen kereskedelmi gyakorlattal a Versenyhivatal.
Hatvannégymillió. Körülbelül ennyi influenszerprofil működik ma az Instagram felületén szerte a világon.
Sokat elárul majd az ünnepi időszak arról, hogy a reklámozók és reklámkészítők mennyiben tudnak megfelelni az új reklámetikai kóde ...
Egy friss bírósági ítélet megerősítette a GVH 22 milliós bírságát, amit a BrightWhite otthoni fogfehérítő rendszer forgalmazóira szabott ki. Mind az ítélet, mind a GVH a reklámozás tisztességére figyelmezteti a véleményvezéreket.
Szerző(k): Drávucz PéterA Deloitte előrejelzése szerint 2023-ra világszerte 5 milliárdra nő azoknak a felhasználóknak a száma, akik ezeken a felületeken vásárolnak. Ezek a véleményvezérek nemcsak inspirálják, hanem irdatlan mértékű vásárlásra is buzdítják az egyre nagyobb vásárlóerővel bíró Z-generációt.
Szerző(k): Hegedűs SzabolcsA magyarok csupán ötöde hisz azokban a termékekben vagy szolgáltatásokban, amit a véleményvezérek ajánlanak. A gyanakvás ellenére a posztok hatása a vásárlásokban lecsapódhat.
Szerző(k): Herman BernadettA Gazdasági Versenyhivatal (GVH) versenykorlátozás gyanújával eljárást indított a Star Network MCN Kft.-vel és a 4KIDS Meseportál Kft.-vel szemben. A két, online tartalommenedzsmenttel és marketing-tevékenységgel foglalkozó cég feltételezhetően felosztotta egymás között vevőkörét - közölte a GVH.
Szerző(k): Domokos Erika