Technikai okok miatt leállították a Media Markt webáruházát. A céget egy nappal korábban, hétfőn informatikai támadás érte, ami miatt több szervert is le kellett kapcsolniuk. Ebben Európa-szerte több üzlet is érintett volt, elsősorban a pénztárgépek nem működtek megfelelően - írja a hvg.hu.
Szerző(k): Szász PéterEgyre több új vásárlót, sikeres nemzetközi terjeszkedést és nyereséges hónapokat tudhat maga mögött a Magyarországon is jól ismert About You német webshop, amely nyáron már a tőzsdére is belépett.
Szerző(k): Tér DiánaKét táborra osztottak a magyarok Black Friday ügyben (is): átkozzák vagy szeretik, de abban egyetértenek, hogy idén kevesebbet költenének. Sőt, minden harmadik vásárló átverésnek tart-ja az akciósorozatot. Ha valakiknek igazán van okuk ünnepelni, akkor azok az online kereske-dők: tavaly nagyságrendekkel nőtt és idén is bővül a netes vásárlás.
Szerző(k): Molnár CsabaHáztartási és lakberendezési, azaz „home” cuccokat árusító webáruházat indít az Aldi.
Szerző(k): Molnár CsabaCsaknem minden második hazai kereskedő a pandémia óta csatlakozott az eMAG Marketplace-hez, legtöbbjüknek 10 főnél kevesebb alkalmazottja van, saját webshopot is működtet, továbbá Facebook-oldallal is rendelkezik. Külföldre egyelőre csak a partnerkereskedők negyede értékesít, de további 40 százalék tervezi.
Szerző(k): Molnár CsabaKözért+ néven fut az az új online piac, amely Magyarországon termelt vagy előállított élelmiszereket kínál vásárlóinak, a győri Széchenyi István Egyetem szakmai mentorálásának segítségével.
Szerző(k): Tér DiánaEgyre több helyen elérhetőek a drogéria üzletei és új online szolgáltatása. A cég árbevétele is nőtt az elmúlt években és idén is a trend folytatódására számítanak. Több megyeszékhelyen és nagy városban nyitnak új üzleteket.
Szerző(k): Szabó DánielAz idei első félévben hazai és a külföldi webáruházakban 1278 milliárd forintot költöttek el a magyarok, 16 százalékkal többet, mint korábban. És ennek a pénznek 40 százalékát külhonos webáruházban verték el. A legnagyobb szelet persze a weben is a boltos cucc
Szerző(k): Molnár CsabaA tinédzserek és a 20-as éveik elején járó fiatalok magától értetődőnek tekintik a villámgyorsan bejárható e-kereskedelmi vásárlói útvonalat, a személyre szabott élményeket és a mobiloptimalizált szolgáltatásokat, ha pedig a webáruház nem áll ki a számukra fontos társadalmi értékek mellett, már lépnek is tovább. És hamarosan már az Alfa generáció kedvében kell járniuk a kereskedőknek, tetszik vagy sem, az e-commerce jövőjét már most a „digitális bennszülöttek” írják.
Szerző(k): Molnár Csaba