webshop

11.
10.
14:32
A járvány alatt a magyar webáruházak 43 százalékának nőtt a forgalma

A járvány alatt a magyar webáruházak 43 százalékának nőtt a forgalma

A Magyarországon üzemelő webáruházak 43 százalékának nőtt, és mindössze 12 százalékának csökkent a forgalma a koronavírus-járvány kirobbanása óta - közölte a Shoprenter szerdán az MTI-vel 707 hazai webáruház tulajdonos válasza alapján készült 2021. évi 14. Nagy webáruház felmérésének megállapítását.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
11.
09.
13:29
Kibertámadás érte a Media Marktot, leállt a webáruház

Kibertámadás érte a Media Marktot, leállt a webáruház

Technikai okok miatt leállították a Media Markt webáruházát. A céget egy nappal korábban, hétfőn informatikai támadás érte, ami miatt több szervert is le kellett kapcsolniuk. Ebben Európa-szerte több üzlet is érintett volt, elsősorban a pénztárgépek nem működtek megfelelően - írja a hvg.hu.

Szerző(k): Szász Péter
11.
09.
10:25
Készen áll a karácsonyi őrületre a magyarok egyik kedvenc webáruháza

Készen áll a karácsonyi őrületre a magyarok egyik kedvenc webáruháza

Egyre több új vásárlót, sikeres nemzetközi terjeszkedést és nyereséges hónapokat tudhat maga mögött a Magyarországon is jól ismert About You német webshop, amely nyáron már a tőzsdére is belépett.

Szerző(k): Tér Diána
11.
05.
13:08
A magyarokat egyre kevésbé érdekli a Black Friday, harmaduk szerint nagy átverés az egész

A magyarokat egyre kevésbé érdekli a Black Friday, harmaduk szerint nagy átverés az egész

Két táborra osztottak a magyarok Black Friday ügyben (is): átkozzák vagy szeretik, de abban egyetértenek, hogy idén kevesebbet költenének. Sőt, minden harmadik vásárló átverésnek tart-ja az akciósorozatot. Ha valakiknek igazán van okuk ünnepelni, akkor azok az online kereske-dők: tavaly nagyságrendekkel nőtt és idén is bővül a netes vásárlás.

Szerző(k): Molnár Csaba
10.
13.
14:31
Vadonatúj online áruházzal támad az Aldi

Vadonatúj online áruházzal támad az Aldi

Háztartási és lakberendezési, azaz „home” cuccokat árusító webáruházat indít az Aldi.

Szerző(k): Molnár Csaba
10.
06.
16:55
Észvesztő száguldásba kezdett az eMAG Marketplace a járvány alatt

Észvesztő száguldásba kezdett az eMAG Marketplace a járvány alatt

Csaknem minden második hazai kereskedő a pandémia óta csatlakozott az eMAG Marketplace-hez, legtöbbjüknek 10 főnél kevesebb alkalmazottja van, saját webshopot is működtet, továbbá Facebook-oldallal is rendelkezik. Külföldre egyelőre csak a partnerkereskedők negyede értékesít, de további 40 százalék tervezi.

Szerző(k): Molnár Csaba
10.
01.
10:34
Új szereplő jelent meg a hazai élelmiszer-rendelési piacon

Új szereplő jelent meg a hazai élelmiszer-rendelési piacon

Közért+ néven fut az az új online piac, amely Magyarországon termelt vagy előállított élelmiszereket kínál vásárlóinak, a győri Széchenyi István Egyetem szakmai mentorálásának segítségével.

Szerző(k): Tér Diána
09.
17.
11:34
Minden területen terjeszkedik a magyar Rossmann, új üzleteket is nyitnak

Minden területen terjeszkedik a magyar Rossmann, új üzleteket is nyitnak

Egyre több helyen elérhetőek a drogéria üzletei és új online szolgáltatása. A cég árbevétele is nőtt az elmúlt években és idén is a trend folytatódására számítanak. Több megyeszékhelyen és nagy városban nyitnak új üzleteket.

Szerző(k): Szabó Dániel
09.
16.
11:27
Irdatlan pénzt költenek el a weben a magyarok

Irdatlan pénzt költenek el a weben a magyarok

Az idei első félévben hazai és a külföldi webáruházakban 1278 milliárd forintot költöttek el a magyarok, 16 százalékkal többet, mint korábban. És ennek a pénznek 40 százalékát külhonos webáruházban verték el. A legnagyobb szelet persze a weben is a boltos cucc

Szerző(k): Molnár Csaba
09.
06.
19:46
Pillanatokon belül több milliárd új vásárló írja át az internetes kereskedelmet

Pillanatokon belül több milliárd új vásárló írja át az internetes kereskedelmet

A tinédzserek és a 20-as éveik elején járó fiatalok magától értetődőnek tekintik a villámgyorsan bejárható e-kereskedelmi vásárlói útvonalat, a személyre szabott élményeket és a mobiloptimalizált szolgáltatásokat, ha pedig a webáruház nem áll ki a számukra fontos társadalmi értékek mellett, már lépnek is tovább. És hamarosan már az Alfa generáció kedvében kell járniuk a kereskedőknek, tetszik vagy sem, az e-commerce jövőjét már most a „digitális bennszülöttek” írják.

Szerző(k): Molnár Csaba