webshop

04.
08.
13:53
Szétkapták a vásárlók az egyik műszaki áruház webshopját

Szétkapták a vásárlók az egyik műszaki áruház webshopját

Közel háromszor annyi online rendelés érkezett az Euronics műszaki áruházlánc webshopjába a tavaszi boltzár alatt, mint a tavalyi év azonos, már akkor is rekordokat döntő időszakában. A weboldal több mint 2 millió látogatója az idei lezárás nem egészen egy hónapjában összesen 268 százalékkal nagyobb értékben vásárolt házhozszállítással, mint egy évvel korábban.

Szerző(k): Molnár Csaba
04.
06.
12:37
Robbantásra készül a Spar online shop

Robbantásra készül a Spar online shop

Két számjegyű forgalmi növekedésre számít idén a Spar online shop. Indulása óta egyre többen vásárolnak az üzlethálózat internetes felületén. Az online bolt ugrásszerű keresletbővülésének köszönhetően idén újabb településekkel nő a szolgáltatásba bevont terület - olvasható az üzletlánc közleményében.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
02.
24.
12:21
Meglepő cuccok forgalmát pörgette fel a járvány

Meglepő cuccok forgalmát pörgette fel a járvány

A járvány nyomán a ruházati cikkek értékesítése is meglódult az eMAG-on: a rendelések java ősszel és télen érkezett, a legtöbben valamilyen lábbelit, kabátot, pólót, farmernadrágot vásároltak. Ráadásul a sztereotípiákkal ellentétben jóval több férfiruhát rendelnek, mint nőit.

Szerző(k): Molnár Csaba
02.
22.
12:18
A vásárlók imádják az Extreme Digital online eladóját

A vásárlók imádják az Extreme Digital online eladóját

Az Extreme Digital Szent István körúti üzletében a járvány második hullámának kezdete óta online értékesítési és tanácsadói pult várja a betérőket: egy képernyővel, mikrofonnal és webkamerával szerelt terminálra online platformon keresztül bejelentkező eladó is segít a vásárlók kiszolgálásában.

Szerző(k): Molnár Csaba
02.
09.
20:15
Meglepő új termékek az online bevásárlólistán

Meglepő új termékek az online bevásárlólistán

A fogyasztók nagyon jelentős részének vásárlási szokásait alapjaiban változtatta meg a pandémia: az online vásárlók harmada úgy véli, hogy a jövőben már soha nem fog ugyanúgy vásárolni, mint 2020 előtt. Az e-kereskedők többnyire előnyt kovácsoltak a vírushelyzetből, akik azonban nem alkalmazkodtak időben a fogyasztói és keresleti változásokhoz, idén óriási lemaradásokkal indulnak.

Szerző(k): Molnár Csaba
12.
29.
16:22
Bor, whisky, likőr - ezt isszák most a bezárt magyarok

Bor, whisky, likőr - ezt isszák most a bezárt magyarok

Régóta faktum, hogy a magyarok sokat isznak, az ünnepek alatt még többet, az otthon rostoklás alatt meg még annál is többet. De milyen italok a kedvencek, miből fogyasztanak a legtöbbet? A top 7 italkategória lista élére egy meglepetés került, egy palackra pedig kevesebb pénz jut, mint tavaly.

Szerző(k): Molnár Csaba
12.
28.
14:18
A vendéglátás bevételeinek kétharmada foszlott semmivé

A vendéglátás bevételeinek kétharmada foszlott semmivé

A vendéglátósok a netes rendelésekkel és az elvitellel mentik a menthetőt. Nagyobb erre az esély, mint áprilisban, akkor a vendéglős piac háromnegyede "ment a levesbe", most kétharmada. Egyharmadból kell túlélni - ki tudja, meddig.

Szerző(k): Molnár Csaba
12.
14.
13:39
 Nagyot szakít a netes vásárlás, egyre többen kattannak rá

Nagyot szakít a netes vásárlás, egyre többen kattannak rá

Nem gyengül az internetes vásárlás, sőt egyre nagyobb tempót diktál. Akik korábban kényszerből mentek webshopba, mostanra stabil netes fogyasztókká váltak. Egy év alatt 6-ról 8,5 százalékra ugorhat az e-kereskedelem részaránya a kiskereskedelmi forgalomban.

Szerző(k): Molnár Csaba
12.
10.
15:10
Ezért késhet a karácsonyi ajándék

Ezért késhet a karácsonyi ajándék

Hiába állhatna talpra a kiskereskedelem Németországban a karácsonynak köszönhetően, komoly problémákat okoz, hogy akadozik az áruk utánpótlása Ázsiából. Problémák vannak a szállítási láncokban, és ezek nem is oldódnak meg egy csapásra.

Szerző(k): Lovas-Romváry András
11.
24.
06:40
Minden karácsony legsúlyosabb kérdése idén drámaivá fokozódhat

Minden karácsony legsúlyosabb kérdése idén drámaivá fokozódhat

A koronavírus válság közepén, a webshopokból vásárlók száma exponenciálisan növekszik. Az ünnepek közeledtével így még kínzóbbá válik az ilyenkor örök kérdés: időben ide fognak érni a karácsonyi ajándékok? Meddig adhatóak le úgy a rendelések a távol-keleti, európai és a magyar webshopokban, hogy a csomagok megérkezzenek a karácsonyfa alá?

Szerző(k): Molnár Csaba