Black Friday, karácsony: az Innovációs és Technológiai Minisztériumhoz tartozó fogyasztóvédelmi hatóság jóvoltából ellenőrizhetjük, hol érdemes óvatosnak lenni a vásárlással. Továbbra is listázzák a vétkező szolgáltatókat és a hibákat - például árfeltüntetés, egységár, jótállási jegy hiánya - is feltüntetik - hívja fel a figyelmet a blokkk.com.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA november 13-i Black Friday során 46 százalékkal több pénzt hagytak az Extreme Digital boltjaiban a magyarországi vásárlók a tavalyi fekete péntekhez képest. A slágertermékek toplistája is jócskán átalakult, idén a napi használati cikkek voltak a legkelendőbbek, listát egy fúró, egy kávéfőző és a szájmaszkcsomag vezette.
Szerző(k): Molnár CsabaA járvány második hulláma már elérte Magyarországot, ami kihat az élet minden területére, így a vásárlásra is. Az Auchan, a Spar és a Tesco online shopjában sem gondolják, hogy ezúttal legyűrné őket a vásárlási roham, de folyamatosan nő a forgalom, egyre többször, egyre többért vásárolnak a magyarok.
Szerző(k): Szabó DánielMagyarországon 3,2 millió magyar vásárol aktívan online, 30 százalékuk a 30-35 év közötti, 24 százalékuk az ötvenes korosztályból kerül ki, átlagéletkoruk 39 év, a vásárlók 74 százaléka városlakó, 84 százalékuk pedig minimum érettségivel rendelkezik - derül ki a Fizetési Élmény Riportból, amit pénteken juttattak el az MTI-nek.
Szerző(k): Szabó DánielEgy webshop felméréséből az is kiderül, hogy mennyiben térnek el a férfiak és a nők preferenciái.
Szerző(k): Rácz GergőA koronavírus-járvány kiváltotta aggodalmakkal is visszaélve házalnak tisztességtelen vállalkozások hosszú élettel vagy jelentős egészségjavulással kecsegtető termékeikkel internetes hirdetésekben. A próbavásárlásos hatósági ellenőrzések eredményeként egyre több vizsgált weboldal válik elérhetetlenné Magyarországról - közölte az ITM.
Szerző(k): Domokos LászlóA Sansec kiberbiztonsági cég szerint közel 2 000 Magento webshopot érintett az eddigi legnagyobb Magecart-stílusú támadási kampány - írja a Nemzeti Kibervédelmi Intézet.
Szerző(k): Szabó DánielA kozmetikusok által forgalmazott Vagheggit keményen megütötte volna a válság, ha nem állnak át gyorsan az online értékesítésre. Maguk is meglepődtek a sikeren: az árbevételük 20 százalékkal nőtt tavalyhoz képest.
Szerző(k): Herman BernadettMagyarországon az online divat üzletek forgalma 14 százalékkal nőhet idén a hagyományos üzletekkel szemben, és a tavalyi 171 milliárd forintos forgalom 2023-ra a 267 milliárd forintot is elérheti egy kutatás szerint.
Szerző(k): Szepesi Anita