Ismét zavartalanul működik az OTPdirekt internetbanki rendszere és a pénzintézet webshopja - adta hírül az OTP Bank.
Szerző(k): EconomxCsaknem kétmillió magyar vásárol rendszeresen külföldről az interneten, a tavalyi évhez képest a növekedés volumene 13 százalékos - hangzott el az Internet Hungary 2016 konferencián. A várakozások szerint az óriás webshopok Magyarországra jönnek, a nagy magyar szereplők pedig egyre inkább külföldön terjeszkednek majd - derül ki a Portfolio cikkéből.
Szerző(k): portfolio.huA magyarországi webáruházak 77 százalékának nőtt a forgalma tavaly, és csak 4 százalékuk számolt be a forgalom csökkenéséről - derült ki a webáruházak fejlesztésével foglalkozó WebShop Experts legutóbbi, kilencedik alkalommal elvégzett felméréséből.
Szerző(k): MTIHamarosan egyszerre két versenytársat is kaphat a Tesco magyar webáruháza. Az online élelmiszer-kereskedelem jelenleg sikerágazat, a tapasztalatok szerint kiváló eszköz a vásárlóközönség bővítésére - nem éri meg tehát kimaradni belőle.
Szerző(k): K. Kiss GergelyTízszeresére nőtt a magyar e-kereskedelmi piac tíz év alatt, tavaly 300 milliárd forint fölé emelkedhetett a hazai elektronikus kiskereskedelem forgalma - ismerteti a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Közhasznú Egyesület (SzEK.org) az eNET kutatásain alapuló becslésében.
Szerző(k): MTIA Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége (FEOSZ) még tavaly év végén nagy karácsonyi webáruház tesztet végzett. A tapasztalatok összesítése alapján az derül ki, hogy a vizsgált \"kis\" webáruházak több esetben tájékozatlanok a 2014-ben hatályba lépett fontos uniós jogszabályváltozásokról.
Szerző(k): EconomxIdén húsz százalékkal nőtt a belföldi internetes kereskedelem - írta a Világgazdaság.
Szerző(k): MTIA webáruházak többsége jól felkészült a vásárlásokra, a rendelések leadása egyszerű, a fizetés biztonságos és a szállítás is jól nyomon követhető, ugyanakkor a 14 napos elállási jogot tekintve sok áruház nem vásárlóbarát a globalplaza.hu vásárlókat segítő portál összegzése szerint.
Szerző(k): MTIA magyarok 71,9 százaléka vásárol karácsonyi ajándékokat az interneten, csaknem 43 százalékuk használ mobil eszközt - derül ki a PayPal felméréséből, amelyet a GfK készített 5 országban, több mint 5 ezer fogyasztó megkérdezésével.
Szerző(k): Economx