Tovább szaporodott az internetes értékesítőhelyek száma, és a boltok mellett a legkülönfélébb szolgáltatásokat is figyelembe véve sokkal többet is vásároltak a magyarok a neten 2022 első negyedévében. A családi kasszából 100 forintból 11 forintot a neten költöttek el. Külföldi webáruházban is vásárolnak, ennek aránya közel 40 százalék a webes vásárlásokon belül.
Szerző(k): Molnár CsabaAz orosz-ukrán háború és az energiaárak megugrása következményeként várhatóan komoly áremelkedés jöhet az online kereskedők házhozszállítási díjainál. Ezért a csomagautomata-szolgáltatók nagyon jelentős ügyfélkört szipkázhatnak el a házhozszállítást végző futárcégektől, mivel utóbbiak esetében sokkal jelentősebb az üzemanyagár szerepe a költségek szerkezetében - hangzott el egy háttérbeszélgetésen.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA Glami divatkereső tovább terjeszkedik Európában, a tech cég most Olaszország legnagyobb ágazati gyűjtőoldalát vásárolta fel.
Szerző(k): Tér DiánaAz elmúlt két évben Magyarországon is nagy lökést kapott az e-kereskedelem, a hazai vásárlók is egyre többször és több mindent rendelnek online, sok webáruház azonban még mindig a hazai szegmensben erős és több okból kifolyólag nem lép a nemzetközi színtérre.
Szerző(k): Tér DiánaA divatcikkekre szánt összeg tekintetében Magyarországon 2022-ben a fogyasztók többsége legalább ugyanannyit, vagy többet tervez divatra költeni, mint a tavalyi évben.
Szerző(k): Tér DiánaA GKID nemrég közreadott 2021-es naptári évre vonatkozó e-Toplistájában a Kifli.hu produkálta a leglátványosabb mozgást. A “legnagyobb forgalmú online kereskedők” kategóriában az előző évhez képest 6 helyet előre ugorva, idén a 6. helyen végzett, olyan nagyvállalatokat előzve meg, mint az Euronics, a Decathlon vagy az Auchan. A cég most közreadta a 2021-es üzleti évre vonatkozó publikus adatait is, amik a lendület fennmaradását mutatják.
Szerző(k): Molnár CsabaA Zalando, Európa egyik vezető online divat- és életmódplatformja, ma Magyarországon is megnyitotta kapuit a vásárlók előtt.
Szerző(k): Tér DiánaMegváltozott az online szolgáltatások piaca, a vevők óvatosabban döntenek, egyre többen csak az utolsó pillanatban vásárolnak, és átalakult a keresett szolgáltatások köre - derül ki a főként internetes élmény-szolgáltatásokat kínáló Bónusz Brigád és az az e-kereskedelem kutatására szakosodott GKID közös felmérésből.
Szerző(k): Tér DiánaA gyógynövényből készült hevítőrudakat ezentúl csak dohányboltokban lehet árusítani egy hatósági jogszabály-módosítás alapján. A tervezet célja az, hogy a fiatalkorúak körében visszaszoruljon a dohányzás és védelmet biztosítson a legális piacnak - írja az MTI.
Szerző(k): Ambrus-Nagy Boglárka