A magyarországi járműállomány még soha nem volt olyan idős, mint jelenleg, és a tendencia további romlását vetíti előre a használt autók árának várható növekedése - hívja fel a figyelmet a Das WeltAuto az MTI-hez eljuttatott közleményében.
Szerző(k): Szepesi AnitaA használt autók importja még nem érte el a csúcsát, az első fél évi 22 százalékos bővülés arra utal, hogy a behozatal az idén jóval meghaladja majd a tavaly elért mintegy 122 600 darabos rekordot - közölte a magyarországi használtautó-kereskedelmi hálózattal rendelkező Das Weltauto.
Szerző(k): MTIÚj tulajdonosi háttérrel, megújult arculattal és Das WeltAuto folytatja a a Porsche Hungaria használt autókkal foglalkozó üzletága.
Szerző(k): EconomxA tavalyi statisztikák alapján 8,5 százalékkal csökkent az érdeklődés a hazai használtautók iránt, miközben 71 százalékkal nőtt a külföldről behozott autók száma. Ez utóbbi tendencia jót is tehetne a hazai piacnak, azonban az import több mint 50 százaléka tíz évnél idősebb gépjárműből áll.
Szerző(k): NAPIAz idei év harmadik negyede is minimális visszaesést hozott a használtautó-piacon, ebben az időszakban 5,8 százalékkal csökkent az átírások száma 2011 azonos időszakához képest. A prognózisok alapján 2012 év végéig sem várható jobb eredmény e területen, ám a használtimport kitartóan nő, így már január-szeptemberbent több másodkézből származó autó érkezett Magyarországra, mint 2011-ben összesen és gyakorlatilag ugyanannyit helyeztek forgalomba, mint újat.
Szerző(k): NAPIA kis turbómotorral szerelt autókkal foglalkozik a Weltauto használtautó-vásárlási iránytűnek szánt tájékoztatója.
Szerző(k): NAPINagy az érdeklődés a magyarországi használt autók iránt, az olcsóbbakat a szerb kereskedők viszik, a drágább, fiatal járműveket a németek - ismerteti elemzésében a Weltauto.
Szerző(k): MTI-EcoSzámos dologra kell figyelnünk egy hibrid autó vásárlása esetén, egy rossz akkumulátor cseréje például 1-2 millió forintos plusz kiadást is jelenthet.
Szerző(k): NAPIElképesztő méreteket öltött a magyarországi használtautó-import: már minden második, itthon először forgalomba helyezett személygépkocsi két évesnél idősebb. A teljes hazai állomány átlagéletkora 12 év felé közelít.
Szerző(k): Ádám Viktor