A koronavírus-járvány nem hatott jól a PR-iparra Magyarországon: az ágazat árbevétele az előző évi 64 milliárd forintról 48 milliárd forintra esett 2020-ban, az adózott eredmény azonban nem csökkent, míg a szektorban foglalkoztatottak száma több mint 27 százalékkal mérséklődött - derül ki a Magyar Public Relations Szövetség 30. évfordulója alkalmából kiadott PR Trendriport Magyarország 2021 című kiadványból.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA L'Oreal francia kozmetikai óriás a szakértők által vártnál jóval nagyobb mértékben növelte bevételét az idei harmadik negyedévben.
Szerző(k): Domokos ErikaAz American Express negyedéves nyeresége 70,2 százalékkal nőtt. A hitelkártya-szolgáltatással foglalkozó cég adózott eredménye 1,826 milliárd dollárra, részvényenként 2,27 dollárra nőtt a szeptember végével záródott három hónapban.
Szerző(k): Domokos ErikaA Mapei Kft. forgalma 21 milliárd forint volt szeptember végén, ami 21,4 százalékkal magasabb az előző év azonos időszakához képest - tájékoztatta az építőipari segédanyaggyártó és -forgalmazó csütörtökön az MTI-t.
Szerző(k): Szabó DánielA 2020-os pénzügyi beszámolók alapján bár eltűnt néhány piaci szereplő az ágazat árbevétele nőtt 2019-hez képest. Még mindig nagyon kevés halat esznek a magyarok, sőt, egyre kevesebbet.
Szerző(k): Molnár CsabaJelentősen, majdnem 60 százalékkal nőtt a 4iG első féléves árbevétele, és az EBITDA (kamatok, adózás és értékcsökkenési leírás előtti eredmény) is több mint 30 százalékkal nagyobb, mint a tavalyi azonos időszakban - olvasható a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) honlapján kedden közzétett beszámolóban.
Szerző(k): K. Kiss GergelyJelentősen nőtt a második negyedévben a Duna House árbevétele és adózott eredménye, tőbb szegmensben is a lengyel piacon produkált a cég a legjobban - adta hírül az MTI.
Szerző(k): Szabó M. IstvánAz Euronics üzlethálózat árbevétele az első fél évben - a márciusi zárva tartást nem számolva - 20 százalékkal nőtt az előző év azonos időszakához képest, annak köszönhetően, hogy a gazdaság újraindításával jelentősen nőtt a kereslet a műszaki cikkek iránt - közölte az üzlethálózatot Magyarországon üzemeltető Vöröskő Kft. hétfőn az MTI-vel.
Szerző(k): Szepesi AnitaTöbb mint 30 százalékkal zuhant a szankciókkal sújtott kínai Huawei vállalat árbevétele az első fél évben. A cég vezetése szerint a stratégiai cél egyelőre a túlélés.
Szerző(k): Lovas-Romváry András