Ismét a Magyar Posta nevében verik át az embereket: hamis hirdetések, e-mailes kampányok után napok óta már sms-ben is próbálnak csalók trükközni a vállalat nevében. Nyereményjátékot hirdetnek és klikkelésért cserébe komoly értékű nyereményeket ígérnek - adta hírül a vg.hu.
Szerző(k): K. Kiss GergelyNem változtatják meg a brit kormány és az EU novemberben elfogadott, majd januárban a londoni parlament szavazásán csúfosan elbukott brexitmegállapodását azok a kiegészítések, amelyekről hétfő éjjel állapodott meg Theresa May miniszterelnök és Jean-Claude Juncker az Európai Bizottság elnöke.
Szerző(k): Komócsin SándorHa nem kap írásos értesítést a Fővárosi Vízművektől, ne nyisson ajtót, illetve készpénzt se adjon át annak, aki a társaság munkatársának adja ki magát!
Szerző(k): Csernátony CsabaA Facebookon, fizetett hirdetésben bukkant fel egy adathalász oldal, amely bejegyzéseiben az Index nevével és tipográfiájával visszaélve utazik hiszékeny emberek személyes adataira és pénzére - írja a portál, amely arra figyelmezteti olvasóit, hogy senki ne dőljön be az ingyen iPhone-t ígérő oldalnak.
Szerző(k): Szabó DánielKorábbi üzlettársának átverésével akart milliós nagyságrendű készpénzhez jutni egy 53 éves férfi, ám nem jött be a trükkje és az ügyészség vádat emelhet ellene, és börtönbe kerülhet.
Szerző(k): Komócsin SándorCsalók élnek vissza a MediaMarkt nevével: a üzletlánc tudomására jutott, hogy adathalászok sms-ben, nem létező nyereményjátékkal próbálnak nevünkben személyes adatokat megszerezni, vagy pénzt kicsalni.
Szerző(k): K. Kiss GergelyIsmeretlen támadók az E.on nevében küldenek az energiavállalat elektronikus értesítőihez nagyon hasonló formátumú e-maileket, és ezzel próbálják elérni, hogy különböző, általában alacsony összegeket átutaljanak számukra - írja a cég közleményében, amelyben arra kérik ügyfeleiket, hogy kiemelt óvatossággal kezeljék az ilyen leveleket.
Szerző(k): Szabó DánielAz ESET kutatói egy olyan androidos trójait azonosítottak, amely a kétfaktoros hitelesítéssel védett PayPal számlákról is képes pénzt leemelni - figyelmeztet a Computerworld.
Szerző(k): Szabó DánielHa van egy generáció, amelyikről előbb voltak fent fotók a Facebookon, mint hogy járni tudott, mert teljesen a közösségi médiával együtt nőtt fel, akkor adná magát, hogy jobban is bánik a technológiával, mint az idősebb korosztályok. Viszont meglepő, hogy abban a korban, amikor az adatok a cégeknek értékesebbek, mint az emberek és mindenki ezeket próbálja megszerezni, csak a Z-generáció harmada érzi úgy, hogy mindent megtesz az adatai védelméért. Attól jobban félnek, hogy a közösségi médiában megosztottak miatt nem kapnak majd állást - derül ki a Dell friss kutatásából.
Szerző(k): Szabó Dániel