A nemesfémekhez hasonló ritka kinccsé vált réz, legalábbis így kezelik rézzel kapcsolatos befektetéseiket azok a cégek, amelyek a sárga fém jelentős drágulására számítanak. Nem a réz az egyetlen árupiaci termék, amelynek piacán \"őrült módon\" hullámzanak az árak.
Szerző(k): EconomxKutatások szerint egyre inkább hasonlít a húsvét a karácsonyra: ilyenkor úrrá lesz az embereken a fogyasztási láz, amelyet azonban nem az öncél, hanem a családi igények diktálnak. A hazai húsvéti roham egyik legfontosabb célpontjai Tesco áruházak.
Szerző(k): EconomxMars, Snickers és Milky Way csokoládét hív vissza a németországi boltokból a Mars Inc., mivel egy fogyasztó műanyagdarabkákat talált az egyik termékben - számolt be kedden a WitschaftsWoche hírportál.
Szerző(k): MTI-EcoA Mondelez Hungária Kft. 2016. január 12-én a társaság törzstőkéjét 6,979 milliárdról 1,5 milliárd forintra csökkentette - derül ki a friss Cégközlönyből.
Szerző(k): EconomxA költések alapján a háztartások által megvásárolt szaloncukor mennyisége a 2011-ben mért visszaesést követően évről-évre növekszik. A növekedést általában az olcsóbb kimért termékek generálják, míg a csomagolt szaloncukrok piaca fokozatosan csökkent az elmúlt évek során - olvasható a GfK felmérésében.
Szerző(k): EconomxHiú ábránd, hogy a cukor most jellemző, kilogrammonként 200 forint alatti fogyasztói ára tartós lesz a magyar piacon. Szédítő ütemben emelkedik ugyanis a jegyzési ár nyár óta - írja a Népszabadság.
Szerző(k): EconomxCsaknem felére esett a külföldi édességek Oroszországba irányuló exportja. Egyes elemzők szerint ez a zuhanó életszínvonallal magyarázható. Embargó sújtja a gyógyszer és a török zöldség-gyümölcs behozatalt is.
Szerző(k): Barabás T. JánosMinőségben és választékban jelentősen javult az elmúlt években a magyar édességpiac, amelynek értéke már megközelíti a válság előtti szintet - mondta Sánta Sándor, a Magyar Édességgyártók Szövetségének elnöke az MTI érdeklődésére.
Szerző(k): MTIRekordforgalmat ért el a decemberi ünnepek szezonális édességeiből az élelmiszer-kiskereskedelem tavaly: minden eddiginél többet, mintegy 3,1 milliárd forintot költöttek a vásárlók 650 tonna édességre november-decemberben a Nielsen kiskereskedelmi indexe szerint.
Szerző(k): MTI