Csaknem harmadával nőtt a vágósertés termelői és a darabolt sertéshús feldolgozói értékesítési ára. A rövidkaraj fogyasztói ára átlagosan 9, míg a sertéscombé 18 százalékkal nőtt egy év alatt a szeptemberi adatok szerint.
Szerző(k): Tóth László LeventeA magyar gyümölcslé piacon évtizedeken átívelve a Sió márka a legnépszerűbb, de vajon mennyiben tekinthető továbbra is magyar brandnek? Egyebek közt erről beszélgettünk Kovács Ágnessel, Sió-Eckes Kft. ügyvezető igazgatójával, aki elárulta, hogyan tudták megőrizni a vezető pozíciót és szót ejtett az ágazat kihívásairól is.
Szerző(k): K. Kiss GergelyNövelte forgalmát és nyereségét az elmúlt negyedévben a Coca-Cola a cukormentes italok, valamint a tea és kávétermékek növekvő értékesítésének köszönhetően - írja az MTI.
Szerző(k): Rácz GergőA piaci várakozásoknál kevésbé nőttek a Danone eladásai a harmadik negyedévben.
Szerző(k): Szepesi AnitaMegugrott az infláció az élelmiszerárak emelkedése miatt Kínában, a sertéspestis miatt brutálisan drágult ugyanis a disznóhús.
Szerző(k): Lovas-Romváry András2019 augusztusában az ipari termelés volumene 0,3 százalékkal meghaladta az egy évvel korábbit. Munkanaphatástól megtisztított adatok alapján a termelés 2,7 százalékkal emelkedett - közölte második becslését a KSH.
Szerző(k): Szepesi AnitaMíg 2010-ben még csak a harmadát tette ki az agrárium a nemzetgazdaság külkereskedelmi többletének, idén az első félévben már több mint a felét, miközben leginkább a gabona húzta az agrárexportot fölfelé.
Szerző(k): Tóth László LeventeCsaknem 15 milliárd forintba került az Alföldi Tej Kft. új sajt- és porítóüzeme - az önerőből, hitelből és a kormány 4,8 milliárd forintos vissza nem térítendő támogatásával megvalósult beruházást csütörtökön adták át Debrecenben.
Szerző(k): Tóth László LeventeMásfél év alatt másfél milliárd forintos fejlesztés zárult le a túró rudi gyárban Mátészalkán, a teljes fejlesztési program végére negyedével nőhet meg a termelés. A FrieslandCampina a mostaninál is jóval több szabolcsi nyerstejet tervez felvásárolni mivel a fogyasztók nem bírnak betelni az édességgel, a megnőtt igényekre gépesítéssel válaszolnak.
Szerző(k): Rácz Gergő