Kínában májusban már a második egymást követő hónapban nőttek az autóeladások éves összevetésben - közölte az ázsiai ország autógyártóinak szakmai képviseleti szervezete az MTI szerint.
Szerző(k): Szabó DánielA magyar piac méretéhez képest jelentős arányban nyilatkoztak úgy a megkérdezettek, hogy elhalasztják a következő egy évben esedékes autóvásárlásaikat, ami nem jó előjel a koronavírus után éledező szektor számára - derül ki a Napi.hu számára a Pulzus Kutató által készített friss közvélemény-kutatásból.
Szerző(k): Szász PéterAz első negyedévben jelentősen csökkentek a BMW-csoport eladásai, az autógyártó az idén összesen 22 százalékos hanyatlást vár a világpiacon.
Szerző(k): Csernátony CsabaNagy-Britanniában az egy évvel korábbihoz képest 97 százalékkal, 1946 februárja óta a legalacsonyabb szintre zuhant az új autók eladása áprilisban, miután leálltak a gyárak és bezártak az autókereskedők a koronavírus-járvány miatt.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA 70-es évekbeli olajválság óta a legnagyobb visszaesést okozta a koronavírus-járvány a svájci autóeladásokban - idézi az MTI.
Szerző(k): K. Kiss GergelyBár a magyar autópiac márciusi, több 14 százalékos hanyatlása rég nem látott visszaesést jelent, nemzetközi szinten kedvező eredménynek mondható. Az uniós piacon ugyanis több mint 50 százalékos volt a zuhanás. A válság előtti utolsó negyedévben a magyar magánszemélyek legnépszerűbb autóit felsoroló lista alaposan átalakult: az évekig utcahosszal vezető Suzukik helyét átvették a többiek. Autópiaci körkép a Bukszától.
Szerző(k): Csernátony CsabaKevesebb mint a felére csökkent a koronavírus-járvány miatt a forgalomba helyezett új személyautók száma márciusban az Európai Unióban - írja az MTI.
Szerző(k): Szabó DánielEgyre több jóslat lát napvilágot arról, hogy milyen nyomot hagy majd a hétköznapokon a jelenlegi krízis azután is, hogy a koronavírus-járványt sikerül megfékezni és elvileg minden visszatérhet a rendes kerékvágásba. Lapunk annak járt utána, hogy a vírus miként hat a magyar újautó-kereskedelemre rövid és hosszabb távon. Kellenek egyáltalán szalonok a jövőben, vagy elég szervizpontokat fenntartani? Lesz akkora bukás, mint a 2008-as válság után és mennyivel drágultak idén az új autók?
Szerző(k): Szász PéterMinden idők legnagyobb rekordját érte el az elektromos autók eladási aránya Németországban. Kár, hogy ezt a brutálisan befékező piacon sikerült produkálni.
Szerző(k): Szabó M. István