A Fidesz parlamenti frakcióvezetője szerint lesz néhány változtatás az útdíjszabályozásban, de Rogán Antal ezekről azt mondta, nem szeretné a kormánydöntést megelőlegezni.
Szerző(k): InforádióEddig kétszer többet költöttek autópályamatricára az autósok az egy évvel korábbinál, a megyei matrica egyértelműen Budapest vonzáskörzetében a legnépszerűbb. A kormány által betervezett többletbevétel ötöde bő két hét alatt összejött.
Szerző(k): Ádám ViktorRogán Antal után a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) is arra kíváncsi, hogy az üzemanyagárak esését követi-e az egyéb termékek és szolgáltatások ára, holott már így is negatív infláció van Magyarországon, ami a költségvetési bevételek szempontjából sem jó.
Szerző(k): EconomxA Komárom-Esztergom megye közgyűlése hétfői rendkívüli ülésén megszavazta, hogy a testület megfontolásra javasolja a kormánynak az M1-es autópálya Tatabánya és Tata közötti szakaszának díjmentesítését.
Szerző(k): portfolio.hu, MTIA Policy Agenda összeszedte, milyen fontosabb politikai ügyek kezelése vár a kormányra a következő fél évben.
Szerző(k): EconomxMég nincs döntés a díjköteles szakaszok körének esetleges változtatásáról, arról a kormány dönthet a próbaüzem után - közölte a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) az MTI megkeresésére kedden.
Szerző(k): MTINem feltétlen ez volt a kormány szándéka, de van, aki örül neki.
Szerző(k): MTIA MEOSZ igazságtalannak és elfogadhatatlannak tartja az újonnan bevezetett útdíjat, ezért arra kéri a kormányt, hogy legalább a városi utakat tehermentesítő gyorsforgalmi utakon és a nagyáruházak elérését biztosító autópálya-szakaszokon szüntesse meg a díjfizetési kötelezettséget, valamint mentesítse az útdíj alól a támogató szolgálatok gépjárműit.
Szerző(k): EconomxHa nem akarjuk visszafizetni a 4-es metróra kapott 180 milliárdot, akkor be kell vezetni a dugódíjat, ez pedig 2016 végére válik reálissá a főpolgármester szerint, akinek az útdíjjal kapcsolatban vannak fenntartásai.
Szerző(k): MTI