A NÚSZ 270 millió forintnyi e-matrica miatti pótdíjat vont vissza tavaly. A tévesztéseket az esetek nagy részében utólag lehet javíttatni, ilyenkor a kiszabott pótdíjat a társaság visszavonja.
Szerző(k): Varga CsengeMinden eddiginél több autópálya-matrica fogyott a 2022-es évre, a díjköteles gyorsforgalmi utakat használók csaknem 15,1 millió darab úthasználati jogosultságot vettek 97 milliárd forint értékben, 13 százalékkal többet, mint egy évvel korábban, és az útdíjakból befolyt bevétel is rekordra, 452 milliárd forintra emelkedett.
Szerző(k): Varga CsengeLejárt a tavalyi éves országos és megyei autópálya-matricák érvényessége kedden éjfélkor, szerdától már csak a 2023-as éves matricák érvényesek.
Szerző(k): Varga CsengeA KSH közzétette az augusztusi fogyasztóiár-statisztikáját, ebből pedig kiderül, mennyivel drágulnak az autópályadíjak, köztük teherszállítók e-útdíja és a személyautók, buszok, kisbuszok e-matricája.
Szerző(k): Szász PéterAz MNB előrejelzése szerint a rezsicsökkentés csökkentése 3 százalékponttal dobja meg az augusztusi inflációt, amely pedig már júliusra elérhette a 13-14 százalékot. Ebben pedig az a szomorú, hogy a 2023-as autópályadíjakat is az augusztusi inflációhoz kötik.
Szerző(k): Szász PéterAz elmúlt hétvégén mérték a legnagyobb forgalmat a horvát autópályák történetében – közölte hétfőn a horvát állami autópálya-kezelő vállalat (HAC).
Szerző(k): Szabó DánielRogán Antal, Miniszterelnöki Kabinetirodát vezető miniszter 2022. június 15-i hatállyal Mager Andreát nevezte ki a Szerencsejáték Zrt. vezérigazgatójának. A minisztériumi közlemény szerint elődje mától a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. első embere lett.
Szerző(k): Szabó M. IstvánSzépen hozott a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. konyhájára tavaly az útdíjak beszedése és az ezzel kapcsolatos ellenőrzések elvégzése, az árbevétel 15 százalékkal, a nyereség ennél is jobban nőtt.
Szerző(k): Komócsin SándorA frissen koncesszióba adott autópálya-kezelés költségét fedezi az a bevétel, amelyet a teherautók és a kamionok fizetnek az elektronikus útdíjfizetési rendszerben. Az állam tehát moshatja kezeit - a koncesszoron múlik, hogyan használja ezt fel.
Szerző(k): Komócsin Sándor