Fél tucat érdeklődő is jelentkezhet a magyarországi e-útdíj-rendszer közbeszerzési pályázataira, a megvalósítás csúszásának hátterében részben a vidéki polgármesterlobbi állhat.
Szerző(k): Diószegi JózsefA jövő júliustól új rendszerben fizetnek útdíjat a tehergépkocsik. A személyautók és autóbuszok a jelenlegi e-matricás rendszerben maradnak. E járművekkel önkéntesen lehet majd átállni legkorábban a bevezetés után fél évvel. Az eseti használók így jelentős megtakarítást érhetnek el az e-matricás díjakhoz képest - közölte az NFM.
Szerző(k): NAPIKínai beruházó akár kínai finanszírozással működhet közre a hazai használatarányos útdíjrendszer kiépítésében - értesült a Napi Gazdaság Online.
Szerző(k): Ádám ViktorA korábbi tervhez képest másfélszeres az e-útdíj bevételterve és Budapesten jön a dugódíj is.
Szerző(k): NAPIAz MNV Zrt. keretei belül egységes vagyonkezelési koncepció mellett működő MÁV társaságokban, és a Volán társaságok átalakításában gondolkodnak a szaktárcánál; az utazási kedvezményeket az év második felében alakítanák át.
Szerző(k): MTI-EcoRövidesen a kormány elé kerül az e-útdíj bevezetésének javaslata.
Szerző(k): Diószegi JózsefA feszített költségvetési helyzetben sürgetővé vált a használatarányos útdíj bevezetése a kormány számára, ami hosszabb távon az autósoknak is további drágulást hozhat. A rendszer felállításának költsége viszont akár fél év alatt is megtérülhet.
Szerző(k): Ádám Viktor, Leszák Tamás, Sidó ZoltánEgy héttel ezelőtt a parlamentben még milliárdokról vitatkoztak a képviselők a 2012-es költségvetési törvény kapcsán, a tegnap benyújtott utolsó módosító javaslatokban azonban pár millió forintonként próbálják a fideszes képviselők összekaparni egy kis pénzt választókerületül számára. Mindezek költségvetési szempontból gyakorlatilag elhanyagolható tételeket jelentenek.
Szerző(k): Papp ZsoltA díjfizetés kiterjesztése és a díjmentes szakaszok megszüntetése is lehetséges megoldás lehet az útdíjfizetési rendszer átalakításánál.
Szerző(k): Diószegi József