Vállalást tett a Coca-Cola HBC AG, hogy 2040-ig a teljes értéklánca karbonsemlegessé válik. 2030-ig 25 százalékkal, a következő évtizedben pedig további 50 százalékkal csökkentik az üvegházhatású gázokból keletkező közvetlen és közvetett kibocsátást a teljes értékláncon belül - közölte a vállalat.
Szerző(k): Szász PéterAz idén módosított kereskedelmi törvény csak a kezdete lehet azoknak a változásoknak, amelyek a sör- és üdítőiparban próbálják kedvezőbb helyzetbe hozni a kisüzemeket. Új fogyasztóvédelmi jogszabályváltozások érkezhetnek, amelyek nyomán a vásárlók tisztább képet kaphatnak az általuk beszerezni kívánt italok mibenlétéről – Kósa Lajos országgyűlési képviselő beszélt a múlt héten az Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállításon és Vásáron OMÉK).
Szerző(k): Kónya ÁdámRomániában egyre többen választják a cukormentes üdítőket, ennek ellenére ezek piaca szerény részesedést ért el a teljes üdítőital-piacból. Ez jó, mert szép fejlődési lehetőség áll a részpiac előtt.
Szerző(k): Komócsin SándorÚj ügyvezető kezdi meg a munkát szeptembertől a The Coca-Cola Company magyarországi leányvállalatánál - jelentette be a vállalat. Sonia Dimogli Görögországból, regionális marketing területről érkezik.
Szerző(k): Szabó M. IstvánA PepsiCo kedden bejelentette, hogy 3,3 milliárd dollárért eladja a Tropicana mellett több másik gyümölcslé márkáját. A francia PAI Partners magántőke-befektetési cég a felvásárló. A Pepsi azzal érvel, hogy egyszerűsíteni kívánja termékpalettáját és eltávolodna a magas cukortartalmú italoktól.
Szerző(k): Szabó DánielEurópai összevetésben magas azoknak a magyaroknak az aránya, akik napi rendszerességgel isznak cukros üdítőket - derül ki az Eurostat 2019-es adataiból.
Szerző(k): Szász PéterA vártnál nagyobb bevételt és nyereséget ért el a Coca-Cola a második negyedévben, részben az üdítőitalok iránti kereslet megugrásának köszönhetően, miután a fogyasztók elkezdtek visszatérni korábbi szokásaikhoz világszerte - írja az MTI.
Szerző(k): Szabó ZsuzsannaAugusztus 1-től új szabályok alakítják a vendéglátóhelyek italbeszerzéseire vonatkozó szerződéseket, illetve a beszállítók kiválasztását, ezért a Gazdaság Versenyhivatal (GVH) arra hívja fel az érintett vendéglátósok figyelmét, hogy időben készüljenek fel a jogszabályi változásokra. Legalább két gyártó termékeit kell árusítani, ami főként a sörkínálatot érinti máshogy: jönnek a drágább és minőségibb italok.
Szerző(k): Szabó DánielA 2015-ös palackméret-csökkentés után a Coca-Cola úgy döntött, hogy újra 2 literes kiszerelésben kínálja az üdítőit a diszkontokban. Az 1,25 literes méret is marad, de csak a diszkontokban, a hiper- és szupermarketekben ezek 1 literesek lesznek. Az ok most is ugyanaz, mint 2015-ben: a fogyasztói igények változása.
Szerző(k): Szász Péter