üdítő

11.
04.
14:10
Kaotikus jövő előtt az ásványvízgyártók

Kaotikus jövő előtt az ásványvízgyártók

Bár a tavalyi évhez képest a hazai ásványvizek forgalma gyarapodott, a növekvő alapanyag- és energiaárak tervezhetetlenné teszik az elkövetkezendő időszakot. Mindeközben a fenntarthatósági trendeknek való megfelelés is nyomja a gyártók vállát. Soha nem látott kihívásokkal néz szembe jelenleg a hazai ásványvízpiac, a jövő pedig nem kevésbé képlékeny.

Szerző(k): Molnár Csaba
10.
12.
21:37
Karbonsemlegességre tett vállalást a Coca-Cola

Karbonsemlegességre tett vállalást a Coca-Cola

Vállalást tett a Coca-Cola HBC AG, hogy 2040-ig a teljes értéklánca karbonsemlegessé válik. 2030-ig 25 százalékkal, a következő évtizedben pedig további 50 százalékkal csökkentik az üvegházhatású gázokból keletkező közvetlen és közvetett kibocsátást a teljes értékláncon belül - közölte a vállalat.

Szerző(k): Szász Péter
10.
11.
14:40
Kósa Lajos újabb szabályváltozásokat ígért a sör- és üdítőpiacon

Kósa Lajos újabb szabályváltozásokat ígért a sör- és üdítőpiacon

Az idén módosított kereskedelmi törvény csak a kezdete lehet azoknak a változásoknak, amelyek a sör- és üdítőiparban próbálják kedvezőbb helyzetbe hozni a kisüzemeket. Új fogyasztóvédelmi jogszabályváltozások érkezhetnek, amelyek nyomán a vásárlók tisztább képet kaphatnak az általuk beszerezni kívánt italok mibenlétéről – Kósa Lajos országgyűlési képviselő beszélt a múlt héten az Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállításon és Vásáron OMÉK).

Szerző(k): Kónya Ádám
10.
10.
07:40
Lassan halad az üdítőforradalom Romániában

Lassan halad az üdítőforradalom Romániában

Romániában egyre többen választják a cukormentes üdítőket, ennek ellenére ezek piaca szerény részesedést ért el a teljes üdítőital-piacból. Ez jó, mert szép fejlődési lehetőség áll a részpiac előtt.

Szerző(k): Komócsin Sándor
08.
17.
16:12
Ősszel új ügyvezetőt kap a magyaroroszági Coca-Cola

Ősszel új ügyvezetőt kap a magyaroroszági Coca-Cola

Új ügyvezető kezdi meg a munkát szeptembertől a The Coca-Cola Company magyarországi leányvállalatánál - jelentette be a vállalat. Sonia Dimogli Görögországból, regionális marketing területről érkezik.

Szerző(k): Szabó M. István
08.
03.
17:09
A Pepsi kiárusításba és terméktisztogatásba kezdett

A Pepsi kiárusításba és terméktisztogatásba kezdett

A PepsiCo kedden bejelentette, hogy 3,3 milliárd dollárért eladja a Tropicana mellett több másik gyümölcslé márkáját. A francia PAI Partners magántőke-befektetési cég a felvásárló. A Pepsi azzal érvel, hogy egyszerűsíteni kívánja termékpalettáját és eltávolodna a magas cukortartalmú italoktól.

Szerző(k): Szabó Dániel
07.
28.
16:40
Nem bírnak szakítani a magyarok a cukros üdítőkkel

Nem bírnak szakítani a magyarok a cukros üdítőkkel

Európai összevetésben magas azoknak a magyaroknak az aránya, akik napi rendszerességgel isznak cukros üdítőket - derül ki az Eurostat 2019-es adataiból.

Szerző(k): Szász Péter
07.
21.
19:17
Meglepetést okozott a Coca-Cola

Meglepetést okozott a Coca-Cola

A vártnál nagyobb bevételt és nyereséget ért el a Coca-Cola a második negyedévben, részben az üdítőitalok iránti kereslet megugrásának köszönhetően, miután a fogyasztók elkezdtek visszatérni korábbi szokásaikhoz világszerte - írja az MTI.

Szerző(k): Szabó Zsuzsanna
07.
08.
11:25
Augusztus 1-től nagy változás jön a kocsmákban, éttermekben, a GVH is lép

Augusztus 1-től nagy változás jön a kocsmákban, éttermekben, a GVH is lép

Augusztus 1-től új szabályok alakítják a vendéglátóhelyek italbeszerzéseire vonatkozó szerződéseket, illetve a beszállítók kiválasztását, ezért a Gazdaság Versenyhivatal (GVH) arra hívja fel az érintett vendéglátósok figyelmét, hogy időben készüljenek fel a jogszabályi változásokra. Legalább két gyártó termékeit kell árusítani, ami főként a sörkínálatot érinti máshogy: jönnek a drágább és minőségibb italok.

Szerző(k): Szabó Dániel
04.
29.
13:16
Örömteli hír jött a diszkontokból - tévedés vagy a "fogyasztói igények változása"?

Örömteli hír jött a diszkontokból - tévedés vagy a "fogyasztói igények változása"?

A 2015-ös palackméret-csökkentés után a Coca-Cola úgy döntött, hogy újra 2 literes kiszerelésben kínálja az üdítőit a diszkontokban. Az 1,25 literes méret is marad, de csak a diszkontokban, a hiper- és szupermarketekben ezek 1 literesek lesznek. Az ok most is ugyanaz, mint 2015-ben: a fogyasztói igények változása.

Szerző(k): Szász Péter

Céges ajándékdobozok segítenek a halmozottan hátrányos helyzetűeknek (x)

Többszázezer ajándékdobozának révén az egyik legismertebb társadalmi vállalkozássá nőtte ki magát itthon a Fuit of Care