Megnőtt az üdítők, a sörök és a jégkrémek forgalma a hőség miatt, több fogy a tavalyinál, de megindult a roham a ventilátorokért is az MTI-t tájékoztató áruházláncok szerint.
Szerző(k): Szepesi AnitaErőteljesen, 20 százalékkal csökkenti műanyag palackjai súlyát és 40 százalékra növeli azok újrahasznosított alapanyagtartalmát 2020-ra a Coca-Cola Magyarország. A cég a hamarosan befejeződő program keretében félmilliárd forintot költ az innovatív környezetkímélő csomagolási technológiák bevezetésére - írják közleményükben.
Szerző(k): Szabó DánielA PepsiCo amerikai üdítő- és chipsgyártó nyeresége csökkent az idei második negyedévben, elsősorban az adók emelkedése miatt.
Szerző(k): Szász PéterÚjabb Jana-üdítőitalt von ki a forgalomból a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal, ezúttal öt fajtát vetetnek le a polcokról.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA zenész lesz a Hell által gyártott XIXO jegesteák új arca. A termék egy friss kutatás szerint egyre erősebb a magyar piacon.
Szerző(k): Szabó DánielKözérdekű fogyasztói bejelentések alapján indított vizsgálatot a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) a Fonyódi Ásványvíz Kft. által forgalmazott Jana eper és guava ízű üdítőitallal kapcsolatban. Az 1,5 literes kiszerelésű termékek egy részénél – a vásárlói jelzések szerint – vegyszerre emlékeztető, idegen szagot lehetett érezni, emellett opálos, úszó, lebegő pelyheket tartalmaztak.
Szerző(k): K. Kiss GergelyAz elmúlt években nagyot nőtt az alacsony kalóriatartalmú termékek forgalma Magyarországon, a friss vállalásoknak köszönhetően pedig a helyzet tovább javulhat.
Szerző(k): Szász PéterA hazai üdítőital-gyártók (a magyarországi élelmiszergyártó ágazatok közül elsőként) cukorcsökkentési vállalásokat tettek. A nem alkoholtartalmú italokból az édesítő fele eltűnik - írja közleményében a Magyar Ásványvíz, Gyümölcslé és Üdítőital Szövetség.
Szerző(k): Szabó DánielPrémium márkát vezet be a Coca-Cola hazánkban. A Royal Blisst a "legjobb éttermekben, bárokban és szórakozóhelyeken lesz kapható" - fogalmaz a cég közleményében, amelyet a mediapiac.com hozott le.
Szerző(k): K. Kiss Gergely